Gå til innhold

Jan thomas på senkveld

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

Han fikk mye pepper etter sitt dumme utsagn om pupper og amming, men fyren la seg jo langflat i dag og gjor et greit inntrykk på meg. Jeg kan også si dumme ting i kampens hete og ikke alle som er så ydmyk i ettertid som jan Thomas

Skrevet

Jeg så ikke senkveld, hva hadde han å si til sitt forsvar? :-)

Skrevet

Han la seg langflat og hans gode navn å rykte er reddet, jeg liker at folk står opp og tar sjølkritikk..

Skrevet

Han sa rett ut at han ikke hadde peiling på amming og at han hadde vært sliten, de holdt på med to opptak samtidig og han hadde bare lirt av seg noe dumt og beklaget på det aller dypeste. :o)

Skrevet

Greit nok...men opptakene blir jo redigert og dette utsagnet valgte de altså å vise... sier kanskje mest om hele bransjen? Ikke vet jeg...

Skrevet

Syntes i begynnelsen han så ut som en dum blei. Men jeg synes fyren er morsom jeg, og har fått respekt for han. Dessverre er det jo sånn i dag at utseende betyr mye, og at han er født pen, og attpåtil lager en levevei av det synes jeg er helt okei.

Og til alle grå mus som meg selv feks, det er et ordtak som sier at det finnes ikke stygge kvinner, bare late kvinner...

Skrevet

Syntes i begynnelsen han så ut som en dum blei. Men jeg synes fyren er morsom jeg, og har fått respekt for han. Dessverre er det jo sånn i dag at utseende betyr mye, og at han er født pen, og attpåtil lager en levevei av det synes jeg er helt okei.

Og til alle grå mus som meg selv feks, det er et ordtak som sier at det finnes ikke stygge kvinner, bare late kvinner...

''..og at han er født pen,''

Punkt 1. Det kan diskuteres om han er pen eller ei.

Punkt 2. Han er _definitivt_ ikkje født slik som han ser ut no.

Skrevet

Han var i utgangspunktet pen, og hadde han fjernet den botoxen fra leppa og kinnene hadde han sikkert blitt det igjen. Nå ser han ut som han har konstant morratryne eller er full av vann i kroppen..

Skrevet

Han har jo vært modell, og attpåtil fått høre at han var for pen. Så han er nok født pen. Selv om han sikkkert bruker en formue på skjønnhetskremer, helsepiller og slikt.

Skrevet

Han har jo vært modell, og attpåtil fått høre at han var for pen. Så han er nok født pen. Selv om han sikkkert bruker en formue på skjønnhetskremer, helsepiller og slikt.

Eg syns ikkje han er pen, eg syns han ser helt plastikk ut slik som fks. Carola gjør!

Gjest best wishes
Skrevet

Han har iallefall skjønt at hvis en først sier noe dumt så er det bare å legge seg paddeflat og beklage. Flere som kunne ha lært noe der. Ingen gidder å terpe lenge på en sak når vedkommende har beklaget det.

Skrevet

Eg syns ikkje han er pen, eg syns han ser helt plastikk ut slik som fks. Carola gjør!

Jeg synes han ser plastikk ut på bilder, men ikke når du ser han på TV. Da ser han frisk og sunn ut. Dessuten fremstår han jo som meget vennlig.

Skrevet

Jeg synes han ser plastikk ut på bilder, men ikke når du ser han på TV. Da ser han frisk og sunn ut. Dessuten fremstår han jo som meget vennlig.

''Da ser han frisk og sunn ut.''

Nå syns eg du tok hardt i.

''Dessuten fremstår han jo som meget vennlig.''

Mulig det, for meg fremstår han som meget dum.

*sorry* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...