punky brewster Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg støvsuger 1-2 ganger i uka, mens vasking blir skjeldnere. Gang, bad og kjøkken vasker jeg kanskje hver annen uke, men soverom og stua veldig skjelden. Derimot vasker jeg vask, toalett to ganger i uka og har det stortsett alltid blåst i hele huset, liker å ha det ryddig. Støvtørking blir kanskje 1-2 ganger i måneden og ikke hele huset altså 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg forstår ikke spørsmålet. ;o) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg forstår ikke spørsmålet. ;o) Ikkje eg heller, og om eg hadde fortsått det så hadde eg ikkje svart på det uansett. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Vasker hele hjemmet grundig en gang pr. uke. Det hender jeg må støvsuge oftere, av ulike årsaker, men ofte går det bra bare å bruke en klesrull på teppene hvis jeg har vært mye på dem. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Ikkje eg heller, og om eg hadde fortsått det så hadde eg ikkje svart på det uansett. Jeg tror du er flink til å vaske, Geir. Ikke undervurder deg selv. 0 Siter
punky brewster Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Vasker hele hjemmet grundig en gang pr. uke. Det hender jeg må støvsuge oftere, av ulike årsaker, men ofte går det bra bare å bruke en klesrull på teppene hvis jeg har vært mye på dem. Så flink du er. Da jeg bodde i ei lita leilighet vasket jeg også grundig hver uke, men med et stort hus har jeg rett og slett ikke ork. Angående tepper. Fikk i julegave i fjor fra kattene mine ei støvsugerstang som går på oppladbart batteri som er genial på tepper. Den står i stua og når det er kattehår eller smuler på tepper, bare skyver jeg den over teppet. Har en liten boks som man tømmer i søplet. veldig praktisk 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Så flink du er. Da jeg bodde i ei lita leilighet vasket jeg også grundig hver uke, men med et stort hus har jeg rett og slett ikke ork. Angående tepper. Fikk i julegave i fjor fra kattene mine ei støvsugerstang som går på oppladbart batteri som er genial på tepper. Den står i stua og når det er kattehår eller smuler på tepper, bare skyver jeg den over teppet. Har en liten boks som man tømmer i søplet. veldig praktisk Det var omtenksomt av dem. Ingenting er bedre enn en effektiv støvsuger. 0 Siter
morsan Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Ikkje eg heller, og om eg hadde fortsått det så hadde eg ikkje svart på det uansett. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.