Gjest Artister Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Når det gjelder navn på kjendiser må jeg være helt blank, for henne hadde jeg aldri hørt om. http://www.abcnyheter.no/node/55699 0 Siter
punky brewster Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Kanskje du er veldig ung. Grete er jo spesielt godt kjent for endel år tilbake. Bla sammen med disnie tunes( ikke sikker på skrivemåten). Så var hun jo barnestjerne også, husker selv veldig godt "jeg fikk av min pappa en teddy", trur det var hun som sang den 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Kanskje du er veldig ung. Grete er jo spesielt godt kjent for endel år tilbake. Bla sammen med disnie tunes( ikke sikker på skrivemåten). Så var hun jo barnestjerne også, husker selv veldig godt "jeg fikk av min pappa en teddy", trur det var hun som sang den Dizzie Tunes. Ikkeno Disney ;-) 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hun var med i dizzie tunes mye, var vel blant de få (om eneste?) kvinnene som fast har vært med, hun var også vaskedama i Karl og Co. Noe mer husker jeg ikke, hun har jo gjort utrolig mye men er dette jeg har sett. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Om du ikke har hørt om henne, sier det vel mer om deg (og alderen din, kanskje) enn om henne :-) 0 Siter
tonie Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Ja, da er du nok litt vekke. Eller kanskje veldig ung? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hun var med i dizzie tunes mye, var vel blant de få (om eneste?) kvinnene som fast har vært med, hun var også vaskedama i Karl og Co. Noe mer husker jeg ikke, hun har jo gjort utrolig mye men er dette jeg har sett. ''Hun var med i dizzie tunes mye, var vel blant de få (om eneste?) kvinnene som fast har vært med.'' Nei, "Stælken Gundersen" var også med (kommer ikkje på navnet i farten). 0 Siter
Jeannie Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 ''Hun var med i dizzie tunes mye, var vel blant de få (om eneste?) kvinnene som fast har vært med.'' Nei, "Stælken Gundersen" var også med (kommer ikkje på navnet i farten). Hege Schøyen 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hege Schøyen Det var det ja. Og ho er gift med Øivind Blunck (?). 0 Siter
mrxx Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Det var det ja. Og ho er gift med Øivind Blunck (?). Nei. 0 Siter
mrxx Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Merkelig at du ikke har hørt om henne, men du er kanskje veldig ung? 0 Siter
Gjest så vet du det Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Sikker? Han er gift med Guri Schanke (om det skrives slik....) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Han er gift med Guri Schanke (om det skrives slik....) Ja visst pokker. Og ho andre (har glemt navnet i farten) er gift med Åge Kvalbein (spiller Cello tror eg). 0 Siter
Gjest stemmer sikkert det ;o) Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Ja visst pokker. Og ho andre (har glemt navnet i farten) er gift med Åge Kvalbein (spiller Cello tror eg). Hmm, tja.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Ja visst pokker. Og ho andre (har glemt navnet i farten) er gift med Åge Kvalbein (spiller Cello tror eg). Det er Mari Maurstad som er gift med Åge Kvalbein eller hvordan det skrives. Heg Schøyen er gift med Arild Andersen. 0 Siter
morsan Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Rart at man kan bo i Norge uten å ha fått med seg hvem det er. Selv sønnen min på 10 år visste om henne, kanskje først og fremst som "Mamsen" fra "Jul i Blåfjell", men også som en meget brukt stemme i disney-filmer m.m. Han vet også at hun som barnestjerne sang sangen som begynner "Jeg fikk av min pappa en teddy.." 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Rart at man kan bo i Norge uten å ha fått med seg hvem det er. Selv sønnen min på 10 år visste om henne, kanskje først og fremst som "Mamsen" fra "Jul i Blåfjell", men også som en meget brukt stemme i disney-filmer m.m. Han vet også at hun som barnestjerne sang sangen som begynner "Jeg fikk av min pappa en teddy.." Vel, man skal da være ganske gammel og inngrodd for å huske hva "Jeg fikk av min pappa en teddy" er.. Finnes ganske mange artister i Norge som er mye mer kjent enn henne, for å si det sånn. 0 Siter
morsan Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Vel, man skal da være ganske gammel og inngrodd for å huske hva "Jeg fikk av min pappa en teddy" er.. Finnes ganske mange artister i Norge som er mye mer kjent enn henne, for å si det sånn. Ja, for all del - mange er mer kjent i dag enn det hun var. Sangen om teddyen kom forresten ut mens min sønns mormor fortsatt var barn, så det går an å høre om sanger lenge før ens egen tid. Nå vil jeg ikke plassere den sangen i samme bås som Prøysens sanger, men hans sanger er kjempegode eksempler på noe som langt overlever artisten. Bjørn Eidsvåg ga forresten ut sin versjon av teddysangen for ikke så veldig mange år siden. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Vel, man skal da være ganske gammel og inngrodd for å huske hva "Jeg fikk av min pappa en teddy" er.. Finnes ganske mange artister i Norge som er mye mer kjent enn henne, for å si det sånn. Det spørs jo på hvem man spør det, da. Det sier seg jo selv at yngre normalt ikke kjenner så godt til eldre artister og omvendt.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.