Gå til innhold

Helt vekke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det spørs jo på hvem man spør det, da. Det sier seg jo selv at yngre normalt ikke kjenner så godt til eldre artister og omvendt....

Godt poeng! :-)

Noen synes sikkert at en eller annen hip hop-artisk jeg aldri har hørt om er mer kjent enn selveste Wenche Foss! ;-)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• mrxx

4

• Babette

3

• Jølsen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja visst pokker.

Og ho andre (har glemt navnet i farten) er gift med Åge Kvalbein (spiller Cello tror eg).

Du tippet feil instrument! Hun er gift med Arild Andersen, bass.

Skrevet

Og hvis jeg ikke husker helt feil, så var Arild Andersen i gamle dager sammen med nå avdøde Radka Toneff.

Skrevet

Og hvis jeg ikke husker helt feil, så var Arild Andersen i gamle dager sammen med nå avdøde Radka Toneff.

Det er mulig.Jeg er så ung, jeg, at jeg husker ikke helt.

Skrevet

Det er mulig.Jeg er så ung, jeg, at jeg husker ikke helt.

;-)

Jeg husker det heller ikke fra dengang da, men mener å ha snappet det opp senere.

I følge Wikipedia spilte han i hennes gruppe, men om de i tillegg var kjærester aner jeg ikke.

http://no.wikipedia.org/wiki/Radka_Toneff

Skrevet

Hæ!?

Mine to eldste på seks og ti år visste godt hvem hun var også. De husker henne som "mamsen" i "Jul i Blåfjell". Jeg trodde alle over ti år visste hvem hun var? Hun var vel "verdensberømt" i Norge:)

Skrevet

;-)

Jeg husker det heller ikke fra dengang da, men mener å ha snappet det opp senere.

I følge Wikipedia spilte han i hennes gruppe, men om de i tillegg var kjærester aner jeg ikke.

http://no.wikipedia.org/wiki/Radka_Toneff

Du mener å huske at de var sammen, men aner ikke om de var kjærester? Morsan, det er for tidlig på ettermiddagen å bli pussa.

Skrevet

Ja visst pokker.

Og ho andre (har glemt navnet i farten) er gift med Åge Kvalbein (spiller Cello tror eg).

Nå får du rulle inn! Verken Hege Schøyen eller Mari Maurstad (som er gift med Kvalbein) har vært med i Dizzi Tunes! De har muligens hatt noen gjesteopptredner, men har ikke være faste medlemmer nei.

Skrevet

Du mener å huske at de var sammen, men aner ikke om de var kjærester? Morsan, det er for tidlig på ettermiddagen å bli pussa.

Huff da...;-) Altså jeg _tror_ de var sammen/kjærester, men _vet_ ikke! ;-)

Der! Nå håper jeg det ble korrekt;-)

Skrevet

Nå får du rulle inn! Verken Hege Schøyen eller Mari Maurstad (som er gift med Kvalbein) har vært med i Dizzi Tunes! De har muligens hatt noen gjesteopptredner, men har ikke være faste medlemmer nei.

Eg har nå vel aldri påstått at hverken Åge Kvalbein eller Mari Maurstad har vært med i Dizzie Tunes!?

Nei nå er det du som må rulle inn, eller lese innlegga mine en gang til ! ;-)

Eg bare huska ikkje ka "Stælken Gundersen" hette i RL.

Skrevet

Takk, har fått det med meg no.:-)

Skrevet

Sikker?

Yepp:-)............Hørt om Guri Schanke?.....(skrives det sånn?)

Gjest pærebrus875
Skrevet

''Hun var med i dizzie tunes mye, var vel blant de få (om eneste?) kvinnene som fast har vært med.''

Nei, "Stælken Gundersen" var også med (kommer ikkje på navnet i farten).

Ah ja stemmer, mente å huske at det var flere kvinner med, men hun har vel ikke vært med så mye som Grethe? Uansett ekkelt når 2 av de største forsvinner på 2 dager.. greit nok at det skulle skjedd uansett, men ekkelt er det.. minner oss jo på at det kan skje hvem som helst..

Gjest pærebrus875
Skrevet

''Hun var med i dizzie tunes mye, var vel blant de få (om eneste?) kvinnene som fast har vært med.''

Nei, "Stælken Gundersen" var også med (kommer ikkje på navnet i farten).

Ah ja stemmer, mente å huske at det var flere kvinner med, men hun har vel ikke vært med så mye som Grethe? Uansett ekkelt når 2 av de største forsvinner på 2 dager.. greit nok at det skulle skjedd uansett, men ekkelt er det.. minner oss jo på at det kan skje hvem som helst..

Skrevet

Yepp:-)............Hørt om Guri Schanke?.....(skrives det sånn?)

Jada, gni det inn...:-)

Skrevet

Nei, tror ikkje ho har vært like mye med som Grethe Kausland.

Kom til å lure på om Ikkje Anita Hegerland også var med en periode.

Skrevet

Det kan skje hvem som helst ja, har enda ikkje hørt om noen som lever evig...

Skrevet

Eg har nå vel aldri påstått at hverken Åge Kvalbein eller Mari Maurstad har vært med i Dizzie Tunes!?

Nei nå er det du som må rulle inn, eller lese innlegga mine en gang til ! ;-)

Eg bare huska ikkje ka "Stælken Gundersen" hette i RL.

Hege Schøyen er Stælken Gundersen. Og du nevnte "hu som er gift med Åge Kvalheim og det er Mari Maurstad. Såh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...