Gå til innhold

Helt vekke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hege Schøyen er Stælken Gundersen. Og du nevnte "hu som er gift med Åge Kvalheim og det er Mari Maurstad. Såh.

''hu som er gift med Åge Kvalheim''

evt -bein... who cares...;-)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• mrxx

4

• Babette

3

• Jølsen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ah ja stemmer, mente å huske at det var flere kvinner med, men hun har vel ikke vært med så mye som Grethe? Uansett ekkelt når 2 av de største forsvinner på 2 dager.. greit nok at det skulle skjedd uansett, men ekkelt er det.. minner oss jo på at det kan skje hvem som helst..

'' Uansett ekkelt når 2 av de største forsvinner på 2 dager.''

Faktisk på samme dag.

Skrevet

Det spørs jo på hvem man spør det, da. Det sier seg jo selv at yngre normalt ikke kjenner så godt til eldre artister og omvendt....

Jeg liker Maj-Britt Andersen jeg.

Skrevet

Hege Schøyen er Stælken Gundersen. Og du nevnte "hu som er gift med Åge Kvalheim og det er Mari Maurstad. Såh.

''Og du nevnte "hu som er gift med Åge Kvalheim og det er Mari Maurstad. Såh''

Kvalbein! Ikkje Kvalheim.

Skrevet

Og hvis jeg ikke husker helt feil, så var Arild Andersen i gamle dager sammen med nå avdøde Radka Toneff.

''Og hvis jeg ikke husker helt feil, så var Arild Andersen i gamle dager sammen med nå avdøde Radka Toneff.

– morsan''

''I følge Wikipedia spilte han i hennes gruppe, men om de i tillegg var kjærester aner jeg ikke.

– morsan''

Har du bestemt deg?

Snakk om å være helt vekke. :)

Skrevet

''Og hvis jeg ikke husker helt feil, så var Arild Andersen i gamle dager sammen med nå avdøde Radka Toneff.

– morsan''

''I følge Wikipedia spilte han i hennes gruppe, men om de i tillegg var kjærester aner jeg ikke.

– morsan''

Har du bestemt deg?

Snakk om å være helt vekke. :)

Repeterer svaret til Babs litt lenger nede:

''Huff da...;-) Altså jeg _tror_ de var sammen/kjærester, men _vet_ ikke! ;-)

Der! Nå håper jeg det ble korrekt;-)''

Skrevet

Repeterer svaret til Babs litt lenger nede:

''Huff da...;-) Altså jeg _tror_ de var sammen/kjærester, men _vet_ ikke! ;-)

Der! Nå håper jeg det ble korrekt;-)''

Såg ikkje det, desverre.

Nå skal vi på øvekjøring med bilen, kos deg på Dol ! :)

Skrevet

Nå må jeg si du er helt vekk. Hun var jo en "alle" visste hvem var. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...