Gjest jeg unner henne det Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Venninna mi fortalte meg at hun hadde betalt 40000 kr. i flybilletter på et år, og det er utenom andre kostnader ved reiser. Hun har reist enormt mye i forbindelse med studier. Hun har en del stipend og så jobber hun enormt i perioder. Jeg forstår ikke hvordan hun får dette til. Hun tar opp lån i forbindelse med studiene også. Hun må være utrolig økonomisk tenkende. Jeg er misunnelig:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Så det er _ho_ som ødelegger miljøet med CO2 utslipp altså. Ho burde skamme seg, har ho ikkje fått med seg Sponheims forslag om kun èn "Sydentur" i året pr. person, kanskje? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg reiser en del, jeg og. I år har jeg vært på seks "ferier" i fem forskjellige land. Og jeg er definitivt ikke rik. Men de har ikke vart så lenge, da. Fire til fem dager, stort sett. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg reiser en del, jeg og. I år har jeg vært på seks "ferier" i fem forskjellige land. Og jeg er definitivt ikke rik. Men de har ikke vart så lenge, da. Fire til fem dager, stort sett. Oi! Det var mye! Jeg skjønner at det må være langt billigere å reise fra Oslo, enn fra andre plasser i landet... *vil også* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1195294261' post='3721743] Oi! Det var mye! Jeg skjønner at det må være langt billigere å reise fra Oslo, enn fra andre plasser i landet... *vil også* Ja, det er definitivt en stor fordel å bo i Oslo om man vil reise 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Min erfaring er at flybilletten gjerne utgjør max en tredel av reisebudsjettet på småturer, din venninne må med andre ord ha et stort reisebudsjett - særlig om hun er student. Har selv vært på 5-6 private utenlandsturer i løpet av siste året, men det er mer enn vanlig, og jeg jobber og tjener bra. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Eg kan telle mine flyturer de siste 10 åra, på ei hånd. Èn gang til Roma, èn gang til Napoli og to ganger til Alicante, thats it! Så når miljøkvotene skal innføres, så har eg _mange_ flyturer tilgode! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Eg kan telle mine flyturer de siste 10 åra, på ei hånd. Èn gang til Roma, èn gang til Napoli og to ganger til Alicante, thats it! Så når miljøkvotene skal innføres, så har eg _mange_ flyturer tilgode! Oi, jeg har flydd like mye i løpet av siste halvåret. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Oi, jeg har flydd like mye i løpet av siste halvåret. Der ser du, også lurer vi på koffor miljøet går til helvete! *rett i skammekroken med deg* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Der ser du, også lurer vi på koffor miljøet går til helvete! *rett i skammekroken med deg* Ja, gir gjerne til miljøet, men vil svært nødig gå glipp av reisene mine :/ 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Så deilig det må være, å bare kunne stikke av nå og da! Spør vi de som reiser mye i jobb sammenheng, er det nok mange som helst velger å være hjemme. Rart ikke sant? 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg reiser også veldig mye. Bruker heller mindre penger på andre ting, for eksempel toalettpapir og pålegg. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Eg kan telle mine flyturer de siste 10 åra, på ei hånd. Èn gang til Roma, èn gang til Napoli og to ganger til Alicante, thats it! Så når miljøkvotene skal innføres, så har eg _mange_ flyturer tilgode! Har du ikke vært på Nordpolen? Overraskende, siden du ga uttrykk for å interessere deg for nisser :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Har du ikke vært på Nordpolen? Overraskende, siden du ga uttrykk for å interessere deg for nisser :-) Klart eg har vært på Nordpolen, men det var i 1996 (jula) så da teller ikkje det med i de siste 10 åra. Men det var ikkje akkurat _billige_ flybilletter til Nordpolen (eg reiste fra Torp) du vet, det var jo midt i høgsesongen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Klart eg har vært på Nordpolen, men det var i 1996 (jula) så da teller ikkje det med i de siste 10 åra. Men det var ikkje akkurat _billige_ flybilletter til Nordpolen (eg reiste fra Torp) du vet, det var jo midt i høgsesongen. Beundringsverdig. Traff du selveste Julenissen? Jeg har ikke så mye kontakt med han lenger, det sporet litt av sist da vi var på julebord. 0 Siter
Gjest jeg unner henne det Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Min erfaring er at flybilletten gjerne utgjør max en tredel av reisebudsjettet på småturer, din venninne må med andre ord ha et stort reisebudsjett - særlig om hun er student. Har selv vært på 5-6 private utenlandsturer i løpet av siste året, men det er mer enn vanlig, og jeg jobber og tjener bra. Det tror jeg ikke er tilfellet siden hun bor gratis stort sett. Det er snakk om alle typer turer. Jeg synes bare det er fint hun får det til. Sydenturer er ikke henne. Hun driver med seriøse ting. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Eg kan telle mine flyturer de siste 10 åra, på ei hånd. Èn gang til Roma, èn gang til Napoli og to ganger til Alicante, thats it! Så når miljøkvotene skal innføres, så har eg _mange_ flyturer tilgode! ''Så når miljøkvotene skal innføres, så har eg _mange_ flyturer tilgode!'' Det kommer jeg definitivt også til å ha. 0 Siter
double Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Eg kan telle mine flyturer de siste 10 åra, på ei hånd. Èn gang til Roma, èn gang til Napoli og to ganger til Alicante, thats it! Så når miljøkvotene skal innføres, så har eg _mange_ flyturer tilgode! Jeg kan telle mine flyreiser de siste 10 åra på en halv hånd.. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg kan telle mine flyreiser de siste 10 åra på en halv hånd.. 2,5 tur ? Her driver du med noe lureri. Enten har du reist to turer tur/retur + èn tur uten å komme hjem igjen. Ellers ligger svaret i nicket ditt, dvs, "double" X ei halv hånd, er lik ei hånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.