mariaflyfly Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Trond Kirkevaag er død! Dette var fryktelig trist, synes jeg. Han var en stor komiker. http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/17/518491.html 0 Siter
tonie Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Det var vel ventet, men så avgjort trist. Han har gitt oss mang en god latter opp gjennom årene. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 var det første jeg leste idag, triste greier. Men sånt skjer jo dessverre... Uten tvil blant Norges beste, kanskje DEN beste også siden "alle" kan le av ham.. tror aldri jeg har hørt om noen som ble direkte fornærmeret av ham. Muligens Ynge Hågensen fra LO, som han til stadighet parodierte, f eks med å kle seg ut som tarzan å påstå at dette gjorde han til stadighet hjemme.. ;-) For alle som merker abstinenser allerede: det finnes ihvertfall 3 dvd(jeg har bare 2, men har sett en til) med blandinger med sketsjer fra alle klm-seriene. Mye bra der ja! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Uff så trist - han var vel en av de største komikerne vi har hatt. Det var jo slett ikke uventet, men veldig trist alikevel. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Huff, skal si komiker-verden skrenkes inn! Først grethe og nå trond..... Trist. 0 Siter
morsan Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Fryktelig trist! Jeg har jo praktisk talt vokst opp med han og hans humor. I går kveld, da vi så innslag på nyhetene om Grethe Kausland, spurte jeg mannen min om han trodde Trond Kirkvaag kom til å leve lenge. Jge fryktet at det skulle gå fort, men at han skulle dø nesten mens vi snakket om det...... Jeg ble skikkelig lei meg da jeg hørte i dag at han var død. *snufs* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 morsan skrev (På 17.11.2007 den 15.10): Fryktelig trist! Jeg har jo praktisk talt vokst opp med han og hans humor. I går kveld, da vi så innslag på nyhetene om Grethe Kausland, spurte jeg mannen min om han trodde Trond Kirkvaag kom til å leve lenge. Jge fryktet at det skulle gå fort, men at han skulle dø nesten mens vi snakket om det...... Jeg ble skikkelig lei meg da jeg hørte i dag at han var død. *snufs* Det gjorde jeg også. Og sønnen min blei oppriktig lei seg over at det ikke kommer til å komme flere serier om Brødrene Dal. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 mariaflyfly skrev (På 17.11.2007 den 15.13): Det gjorde jeg også. Og sønnen min blei oppriktig lei seg over at det ikke kommer til å komme flere serier om Brødrene Dal. Mine har også vært opptatt av om det blir flere Brødrene Dal-serier, men jeg har sagt at Brummund er veldig syk og kommer til å dø snart så det blir ikke mer Brødrene Dal. Trist. 0 Siter
morsan Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 mariaflyfly skrev (På 17.11.2007 den 15.13): Det gjorde jeg også. Og sønnen min blei oppriktig lei seg over at det ikke kommer til å komme flere serier om Brødrene Dal. Jeg har ikke fortalt det til min ennå. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Lillemus skrev (På 17.11.2007 den 15.31): Mine har også vært opptatt av om det blir flere Brødrene Dal-serier, men jeg har sagt at Brummund er veldig syk og kommer til å dø snart så det blir ikke mer Brødrene Dal. Trist. Vi gikk også til anskaffelse av hele Brødrene Dal-serien, og Storebror og jeg har kost oss sammen gjennom alle episodene når Lillesøster har vært i seng. Jeg skal jammen med gå til anskaffelse av de gamle KLM greiene på dvd etterhvert, regner med at dersom det ikke finnes, kommer det vel snart fra NRK. Han er vel stor nok til å se dette etterhvert? Husker jeg og broren min holdt på å le oss ihjæl av det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 mariaflyfly skrev (På 17.11.2007 den 16.09): Vi gikk også til anskaffelse av hele Brødrene Dal-serien, og Storebror og jeg har kost oss sammen gjennom alle episodene når Lillesøster har vært i seng. Jeg skal jammen med gå til anskaffelse av de gamle KLM greiene på dvd etterhvert, regner med at dersom det ikke finnes, kommer det vel snart fra NRK. Han er vel stor nok til å se dette etterhvert? Husker jeg og broren min holdt på å le oss ihjæl av det. KLM finnes på dvd, jeg mener det skal finnes 3 dvd'er. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 mariaflyfly skrev (På 17.11.2007 den 16.09): Vi gikk også til anskaffelse av hele Brødrene Dal-serien, og Storebror og jeg har kost oss sammen gjennom alle episodene når Lillesøster har vært i seng. Jeg skal jammen med gå til anskaffelse av de gamle KLM greiene på dvd etterhvert, regner med at dersom det ikke finnes, kommer det vel snart fra NRK. Han er vel stor nok til å se dette etterhvert? Husker jeg og broren min holdt på å le oss ihjæl av det. http://butikken.nrk.no/shop/index.wa2?search=klm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.