Gå til innhold

Trist :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var vel ventet, men så avgjort trist. Han har gitt oss mang en god latter opp gjennom årene.

Gjest pærebrus875
Skrevet

var det første jeg leste idag, triste greier. Men sånt skjer jo dessverre... Uten tvil blant Norges beste, kanskje DEN beste også siden "alle" kan le av ham.. tror aldri jeg har hørt om noen som ble direkte fornærmeret av ham.

Muligens Ynge Hågensen fra LO, som han til stadighet parodierte, f eks med å kle seg ut som tarzan å påstå at dette gjorde han til stadighet hjemme.. ;-)

For alle som merker abstinenser allerede: det finnes ihvertfall 3 dvd(jeg har bare 2, men har sett en til) med blandinger med sketsjer fra alle klm-seriene. Mye bra der ja!

Skrevet

Uff så trist - han var vel en av de største komikerne vi har hatt. Det var jo slett ikke uventet, men veldig trist alikevel.

Skrevet

Huff, skal si komiker-verden skrenkes inn! Først grethe og nå trond..... Trist.

Skrevet

Fryktelig trist! Jeg har jo praktisk talt vokst opp med han og hans humor.

I går kveld, da vi så innslag på nyhetene om Grethe Kausland, spurte jeg mannen min om han trodde Trond Kirkvaag kom til å leve lenge. Jge fryktet at det skulle gå fort, men at han skulle dø nesten mens vi snakket om det......

Jeg ble skikkelig lei meg da jeg hørte i dag at han var død. *snufs*

Skrevet
  morsan skrev (På 17.11.2007 den 15.10):

Fryktelig trist! Jeg har jo praktisk talt vokst opp med han og hans humor.

I går kveld, da vi så innslag på nyhetene om Grethe Kausland, spurte jeg mannen min om han trodde Trond Kirkvaag kom til å leve lenge. Jge fryktet at det skulle gå fort, men at han skulle dø nesten mens vi snakket om det......

Jeg ble skikkelig lei meg da jeg hørte i dag at han var død. *snufs*

Det gjorde jeg også. Og sønnen min blei oppriktig lei seg over at det ikke kommer til å komme flere serier om Brødrene Dal. :(

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 17.11.2007 den 15.13):

Det gjorde jeg også. Og sønnen min blei oppriktig lei seg over at det ikke kommer til å komme flere serier om Brødrene Dal. :(

Mine har også vært opptatt av om det blir flere Brødrene Dal-serier, men jeg har sagt at Brummund er veldig syk og kommer til å dø snart så det blir ikke mer Brødrene Dal. Trist.

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 17.11.2007 den 15.13):

Jeg har ikke fortalt det til min ennå.

Skrevet
  Lillemus skrev (På 17.11.2007 den 15.31):

Mine har også vært opptatt av om det blir flere Brødrene Dal-serier, men jeg har sagt at Brummund er veldig syk og kommer til å dø snart så det blir ikke mer Brødrene Dal. Trist.

Vi gikk også til anskaffelse av hele Brødrene Dal-serien, og Storebror og jeg har kost oss sammen gjennom alle episodene når Lillesøster har vært i seng.

Jeg skal jammen med gå til anskaffelse av de gamle KLM greiene på dvd etterhvert, regner med at dersom det ikke finnes, kommer det vel snart fra NRK. Han er vel stor nok til å se dette etterhvert? Husker jeg og broren min holdt på å le oss ihjæl av det. :)

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 17.11.2007 den 16.09):

Vi gikk også til anskaffelse av hele Brødrene Dal-serien, og Storebror og jeg har kost oss sammen gjennom alle episodene når Lillesøster har vært i seng.

Jeg skal jammen med gå til anskaffelse av de gamle KLM greiene på dvd etterhvert, regner med at dersom det ikke finnes, kommer det vel snart fra NRK. Han er vel stor nok til å se dette etterhvert? Husker jeg og broren min holdt på å le oss ihjæl av det. :)

KLM finnes på dvd, jeg mener det skal finnes 3 dvd'er.

Gjest annlovinda
Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 17.11.2007 den 16.09):

http://butikken.nrk.no/shop/index.wa2?search=klm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...