Oleander1365380625 Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt selvbruningspiller i Oslo? Bortsett fra på nettet, da... På forhånd takk for svar =) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Vet ikkje, men det høres skummelt ut! ''selvbruningspiller'' Tør du virkelig spise disse? 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 På Vita, Sunnkost og noen ganger på Ultra og Meny. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Vet ikkje, men det høres skummelt ut! ''selvbruningspiller'' Tør du virkelig spise disse? Det er ikke farlig, de inneholder caroten som gjør at pigmentene i huden forgylles. Med andre ord, når man tar disse pillene over tid, blir huden oransj. 0 Siter
adelie Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Det er ikke farlig, de inneholder caroten som gjør at pigmentene i huden forgylles. Med andre ord, når man tar disse pillene over tid, blir huden oransj. Er det snakk om beta-karoten? 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Er det snakk om beta-karoten? Ja, det er vel det? Jo, det må det være. 0 Siter
adelie Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Vet ikkje, men det høres skummelt ut! ''selvbruningspiller'' Tør du virkelig spise disse? Hvis h*n mener beta-karoten, er jo det kjempesunt for hud, hår og slimhinner etc., og man bruker det vel som kosttilskudd hvis man har behov for det. Om man ev. får litt bedre hudfarge, så er jo ikke det noe aber. Men jeg har aldri hørt at det blir kalt selvbruningspiller, enig i at det høres dritskummelt ut! Alternativet er nok å gomle i seg et par kg gulerøtte hver dag. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hvis h*n mener beta-karoten, er jo det kjempesunt for hud, hår og slimhinner etc., og man bruker det vel som kosttilskudd hvis man har behov for det. Om man ev. får litt bedre hudfarge, så er jo ikke det noe aber. Men jeg har aldri hørt at det blir kalt selvbruningspiller, enig i at det høres dritskummelt ut! Alternativet er nok å gomle i seg et par kg gulerøtte hver dag. Det med gulerøttene høres tryggest ut ja. Ellers så er det jo noe som heter sol også. 0 Siter
adelie Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Det med gulerøttene høres tryggest ut ja. Ellers så er det jo noe som heter sol også. Hvor sa du? Sol??? ;p 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hvor sa du? Sol??? ;p Sol er det vel overalt, hadde det ikkje vært for de forbaska skyene... 0 Siter
adelie Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Sol er det vel overalt, hadde det ikkje vært for de forbaska skyene... - og tåken! Ikke så lysten på søndagstur i dag, gett.. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 - og tåken! Ikke så lysten på søndagstur i dag, gett.. Og her er det begynt å bli mørkt allerede, og eg har ikkje begynt på middagen enda. 0 Siter
adelie Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Og her er det begynt å bli mørkt allerede, og eg har ikkje begynt på middagen enda. Jeg skal begynne på lundj/formiddags jeg 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg skal begynne på lundj/formiddags jeg ''Jeg skal begynne på lundj/formiddags jeg'' God dag mann! Økseskaft. he. he.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.