Gjest anonym på det Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er det i orden at jeg spiser et wienerbrød og chips? :-P Jeg har forresten trent fire ganger denne uken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja, det er helt greit. Ta deg en Cola boks også, det har eg gjort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja, det er helt greit. Ta deg en Cola boks også, det har eg gjort. Takk! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bekymret for alle slankere som må ha tillatelse til å nyte livet Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det er i orden om det er tirsdag, torsdag eller lørdag. Bare man ikke spiser for mye av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det er i orden om det er tirsdag, torsdag eller lørdag. Bare man ikke spiser for mye av det. Ja, jeg vet at du har rett. Men akkurat nå får jeg så dårlig samvittighet om jeg spiser noe utenom den sunne planen, selv om jeg også mener at jeg skal spise vanlig og unne meg noe lørdagen.... :-S 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bekymret for alle slankere som må ha tillatelse til å nyte livet Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja, jeg vet at du har rett. Men akkurat nå får jeg så dårlig samvittighet om jeg spiser noe utenom den sunne planen, selv om jeg også mener at jeg skal spise vanlig og unne meg noe lørdagen.... :-S Dette er en av grunnene til at alt for mange blir sittende i slankeheisen. God mat forbindes med at man har gjort noe galt og dette begynner å slite på en psykisk. Så blir en enda mer bestemt på ikke å spise godsaker, for igjen å falle for fristelsen. Jeg tror bestemt at om man spiser en sjokolade innimellom og nyter god mat vil dette føre til fornøyde personer. Kanskje går man litt tregere ned i vekt, men jeg tror at sjansen for å holde vekten etter slanking er større fordi man da ikke skal "ta igjen" for de godsakene man ikke unnet seg under slankingen. Spis det wienerbrødet du, med kjempegod samvittighet. D har jo gjort en god jobb med trening og godt kosthold tidligere i uken. Kos deg. Virkelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Dette er en av grunnene til at alt for mange blir sittende i slankeheisen. God mat forbindes med at man har gjort noe galt og dette begynner å slite på en psykisk. Så blir en enda mer bestemt på ikke å spise godsaker, for igjen å falle for fristelsen. Jeg tror bestemt at om man spiser en sjokolade innimellom og nyter god mat vil dette føre til fornøyde personer. Kanskje går man litt tregere ned i vekt, men jeg tror at sjansen for å holde vekten etter slanking er større fordi man da ikke skal "ta igjen" for de godsakene man ikke unnet seg under slankingen. Spis det wienerbrødet du, med kjempegod samvittighet. D har jo gjort en god jobb med trening og godt kosthold tidligere i uken. Kos deg. Virkelig! Ja, jeg må nok jobbe litt med den samvittigheten. Jeg spiser altså litt mørk sjokolade og chips en kveld i helgen, så jeg har ikke holdt meg helt borte fra det. Men ellers spiser jeg jo sunt og trener, så en dag i uken må jeg prøve å slappe av. Tusen takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja, jeg må nok jobbe litt med den samvittigheten. Jeg spiser altså litt mørk sjokolade og chips en kveld i helgen, så jeg har ikke holdt meg helt borte fra det. Men ellers spiser jeg jo sunt og trener, så en dag i uken må jeg prøve å slappe av. Tusen takk for svar. Vi skal jo leve. Om vi ønsker gå ned i vekt så må vi tenke livsstil. Det vi gjør må jo vi kunne fortsette med. Jeg har nylig gått ned 5-6 kg. Men hver lørdag hele veien spiste jeg sjokolade, godteri, popcorn etc. Nå er jeg fornøyd med vekta. Og kan bare _fortsette_ spise noe godt lørdager... (og evt en tirsdag om det passer seg sånn. :-) ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg formoder at du er gammel nok til å finne ut av det sjøl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Vi skal jo leve. Om vi ønsker gå ned i vekt så må vi tenke livsstil. Det vi gjør må jo vi kunne fortsette med. Jeg har nylig gått ned 5-6 kg. Men hver lørdag hele veien spiste jeg sjokolade, godteri, popcorn etc. Nå er jeg fornøyd med vekta. Og kan bare _fortsette_ spise noe godt lørdager... (og evt en tirsdag om det passer seg sånn. :-) ) Ja, det er det jeg tenker. Jeg skal jo ikke gå et helt liv uten å spise noe med kalorier i! Og det blir lettere å holde den sunne linja om jeg koser meg en kveld i helgen, og det skal også være en varig endring (altså det å spise sunnere). Jeg tror det går bra, bare jeg klarer å slappe av når jeg spiser noe søtt. ;-) Jeg er vel en fem kilo (?) fra at bmi'en sier normalvektig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg formoder at du er gammel nok til å finne ut av det sjøl. Det er jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jepp. Man må kose seg med noe å godt å spise av og til, en gang i uka f.eks., ellers sprekker man så det smeller før eller siden. Gjerne før. ) Vi har klart å ligge unna sjokoladepudding denne helga, men skal kose oss med smågodt om en stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jepp. Man må kose seg med noe å godt å spise av og til, en gang i uka f.eks., ellers sprekker man så det smeller før eller siden. Gjerne før. ) Vi har klart å ligge unna sjokoladepudding denne helga, men skal kose oss med smågodt om en stund. Jeg husker ikke sist jeg spiste dessert, men sjokoladepudding er godt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.