Gå til innhold

På en lørdag.

Gjest anonym på det

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bekymret for alle slankere som må ha tillatelse til å nyte livet

Det er i orden om det er tirsdag, torsdag eller lørdag. Bare man ikke spiser for mye av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Det er i orden om det er tirsdag, torsdag eller lørdag. Bare man ikke spiser for mye av det.

Ja, jeg vet at du har rett. Men akkurat nå får jeg så dårlig samvittighet om jeg spiser noe utenom den sunne planen, selv om jeg også mener at jeg skal spise vanlig og unne meg noe lørdagen.... :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bekymret for alle slankere som må ha tillatelse til å nyte livet

Ja, jeg vet at du har rett. Men akkurat nå får jeg så dårlig samvittighet om jeg spiser noe utenom den sunne planen, selv om jeg også mener at jeg skal spise vanlig og unne meg noe lørdagen.... :-S

Dette er en av grunnene til at alt for mange blir sittende i slankeheisen. God mat forbindes med at man har gjort noe galt og dette begynner å slite på en psykisk. Så blir en enda mer bestemt på ikke å spise godsaker, for igjen å falle for fristelsen.

Jeg tror bestemt at om man spiser en sjokolade innimellom og nyter god mat vil dette føre til fornøyde personer. Kanskje går man litt tregere ned i vekt, men jeg tror at sjansen for å holde vekten etter slanking er større fordi man da ikke skal "ta igjen" for de godsakene man ikke unnet seg under slankingen.

Spis det wienerbrødet du, med kjempegod samvittighet. D har jo gjort en god jobb med trening og godt kosthold tidligere i uken. Kos deg. Virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym på det

Dette er en av grunnene til at alt for mange blir sittende i slankeheisen. God mat forbindes med at man har gjort noe galt og dette begynner å slite på en psykisk. Så blir en enda mer bestemt på ikke å spise godsaker, for igjen å falle for fristelsen.

Jeg tror bestemt at om man spiser en sjokolade innimellom og nyter god mat vil dette føre til fornøyde personer. Kanskje går man litt tregere ned i vekt, men jeg tror at sjansen for å holde vekten etter slanking er større fordi man da ikke skal "ta igjen" for de godsakene man ikke unnet seg under slankingen.

Spis det wienerbrødet du, med kjempegod samvittighet. D har jo gjort en god jobb med trening og godt kosthold tidligere i uken. Kos deg. Virkelig!

Ja, jeg må nok jobbe litt med den samvittigheten.

Jeg spiser altså litt mørk sjokolade og chips en kveld i helgen, så jeg har ikke holdt meg helt borte fra det.

Men ellers spiser jeg jo sunt og trener, så en dag i uken må jeg prøve å slappe av.

Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Ja, jeg må nok jobbe litt med den samvittigheten.

Jeg spiser altså litt mørk sjokolade og chips en kveld i helgen, så jeg har ikke holdt meg helt borte fra det.

Men ellers spiser jeg jo sunt og trener, så en dag i uken må jeg prøve å slappe av.

Tusen takk for svar.

Vi skal jo leve.

Om vi ønsker gå ned i vekt så må vi tenke livsstil. Det vi gjør må jo vi kunne fortsette med.

Jeg har nylig gått ned 5-6 kg. Men hver lørdag hele veien spiste jeg sjokolade, godteri, popcorn etc.

Nå er jeg fornøyd med vekta. Og kan bare _fortsette_ spise noe godt lørdager...

(og evt en tirsdag om det passer seg sånn. :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Vi skal jo leve.

Om vi ønsker gå ned i vekt så må vi tenke livsstil. Det vi gjør må jo vi kunne fortsette med.

Jeg har nylig gått ned 5-6 kg. Men hver lørdag hele veien spiste jeg sjokolade, godteri, popcorn etc.

Nå er jeg fornøyd med vekta. Og kan bare _fortsette_ spise noe godt lørdager...

(og evt en tirsdag om det passer seg sånn. :-) )

Ja, det er det jeg tenker. Jeg skal jo ikke gå et helt liv uten å spise noe med kalorier i! Og det blir lettere å holde den sunne linja om jeg koser meg en kveld i helgen, og det skal også være en varig endring (altså det å spise sunnere).

Jeg tror det går bra, bare jeg klarer å slappe av når jeg spiser noe søtt. ;-)

Jeg er vel en fem kilo (?) fra at bmi'en sier normalvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Man må kose seg med noe å godt å spise av og til, en gang i uka f.eks., ellers sprekker man så det smeller før eller siden. Gjerne før. :o)

Vi har klart å ligge unna sjokoladepudding denne helga, men skal kose oss med smågodt om en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Jepp. Man må kose seg med noe å godt å spise av og til, en gang i uka f.eks., ellers sprekker man så det smeller før eller siden. Gjerne før. :o)

Vi har klart å ligge unna sjokoladepudding denne helga, men skal kose oss med smågodt om en stund.

Jeg husker ikke sist jeg spiste dessert, men sjokoladepudding er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...