Gå til innhold

Og hvem vinner Lyden av lørdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et bra programkonsept, synes jeg.

Og jeg har veldig sans for Thomas Brøndbo, både som artist og ikke minst det brå smilet hans som er så sjarmerende at jeg blir helt rar.

De andre deltakerne er også veldig flinke. Dansebandet låter bedre enn coachen sin.

Men kanskje jeg er den eneste i verden som ser på dette?

Gjest høstbladet
Skrevet

Jeg har ikke sett programmet, men det høres bra ut.

Skrevet

Jeg har ikke sett på det - skal ganske mye til før jeg setter meg og ser på programmer med Tore Strømøy! :-(

Skrevet

Jeg har ikke sett på det - skal ganske mye til før jeg setter meg og ser på programmer med Tore Strømøy! :-(

Tore Strømøy spiller ingen hovedrolle der. Fokuset er på artistene, deres opptreden og forberedelser med treneren. Det har vært artig å se utviklingen fra uke til uke.

Skrevet

Vi er også som et gammelt ektepar og ser på Lyden av lørdag. :o) Thomas er kjempesøt og vekker definitivt noe i meg også. :o) Jenny Jensen derimot er ei skrulle...!

Skrevet

Tore Strømøy spiller ingen hovedrolle der. Fokuset er på artistene, deres opptreden og forberedelser med treneren. Det har vært artig å se utviklingen fra uke til uke.

Synd at jeg ikke engang har brydd meg om å sjekke ut programmet, da, bare pga programlederen...

Skrevet

Helt enig. *grøsser*

Skrevet

Vi er også som et gammelt ektepar og ser på Lyden av lørdag. :o) Thomas er kjempesøt og vekker definitivt noe i meg også. :o) Jenny Jensen derimot er ei skrulle...!

Ja, hun er bare pinlig og slitsom. Men én ting skal hun ha: Det er få mennesker som alltid klarer å framstå så sprudlende lykkelig som henne hele tiden. Det formelig lyser av henne. Nå har jeg riktignok ikke sansen for sånne gladjenter og gladgutter, men jeg må faktisk beundre henne litt for dette humøret hennes.

Men kanskje hun er sur og mutt når ingen ser henne.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ser på det jeg også til tross for Strømøy dusten.

Jeg liker han fra Haugesund og pub-bandet.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ser på det jeg også til tross for Strømøy dusten.

Jeg liker han fra Haugesund og pub-bandet.

Ja, de er begge veldig gode. Når det gjelder Helge Toft, synger han veldig bra, og i tillegg er jeg nokså forelsket i Haugesund-dialekten. Og da ikke bare p.g.a. Vamp. Den er bare så melodisk og nydelig. Som poesi.

Skrevet

Synd at jeg ikke engang har brydd meg om å sjekke ut programmet, da, bare pga programlederen...

Ja, morsan. Nå kan du ha det så godt. Eller eventuelt gi programmet en sjanse i kveld. Det kolliderer ikke med "Skal vi danse" i dag, nemlig. Regner med at du ser på det. Vanligvis er dte delvis kollisjon, men i kveld begynner "Skal vi danse" 21.40.

Skrevet

Ja, morsan. Nå kan du ha det så godt. Eller eventuelt gi programmet en sjanse i kveld. Det kolliderer ikke med "Skal vi danse" i dag, nemlig. Regner med at du ser på det. Vanligvis er dte delvis kollisjon, men i kveld begynner "Skal vi danse" 21.40.

Takk for opplysningen! :-)

Jeg har ikke sett på Skal vi danse - bortsett fra enkelte ganger. Det har vel bare vært veldig mye annet på lørdagskveldene i det siste - besøk her og der eller bortreist.

Jeg ser svært sjelden på lørdagsunderholdningen på TV - jeg ser vel mer enn nok som det er resten av uka! :-)

Skrevet

Thomas, Thomas, Thomas!!!!!!!!!!!!!

Både Helge Toft og Dubliners er kjemepflinke. Ida også, forsåvidt. Benedicte liker jeg ikke. Dansebandet er ok, men jeg liker ikke slik musikk.

Skrevet

Jeg nekter å forholde meg til programmer som ledes av Tore-på-sporet.

Skrevet

Jeg liker godt Helge Toft. Faktisk liker jeg programmene til Tore Strømøy også, ikke minst Tore på sporet...

Skrevet

Thomas, Thomas, Thomas!!!!!!!!!!!!!

Både Helge Toft og Dubliners er kjemepflinke. Ida også, forsåvidt. Benedicte liker jeg ikke. Dansebandet er ok, men jeg liker ikke slik musikk.

Da er vi enige. Jeg vet ikke helt når det gjelder Benedicte. Tror kanskje hun blir litt "too much" for det norske folk. Hun er jo flink, men stilen hennes blir en altfor sterkt parfymert blanding av horete og babyaktig. Litt outrert? Men duetten med treneren sist lørdag var veldig bra.

Skrevet

Jeg liker godt Helge Toft. Faktisk liker jeg programmene til Tore Strømøy også, ikke minst Tore på sporet...

Jeg også. Har grått mange tårer under diverse gjenforeninger. Og jeg gråter ellers bare når det skjer noe med dyr.

Men kommentarene hans kan bli for sentimentale og ukeblad-aktige. Nesten som Dorthe Skappel sine klisjéer i God kveld Norge. Hun er en dronning av klisjéer.

Skrevet

Tror eg har sett programmet 3 ganger (vet ikkje åssen episode de er kommet til nå) og har mest sansen for Benedicte Brænden.

Sønnen vår liker det programmet, og det MÅ sees så sandt vi ikkje glemmer oss vekk eller gjør noe anna.

Skrevet

Da er vi enige. Jeg vet ikke helt når det gjelder Benedicte. Tror kanskje hun blir litt "too much" for det norske folk. Hun er jo flink, men stilen hennes blir en altfor sterkt parfymert blanding av horete og babyaktig. Litt outrert? Men duetten med treneren sist lørdag var veldig bra.

Jeg synes hun synger veldig variabelt. Noen ganger er det kjempebra, og så plutselig virker det som om hun overhodet ikke har kontroll. Det blir surt.

Men showmessig er hun kjempeflink - selv om jeg heller ikke helt har sansen for stilen hennes :)

Skrevet

Jenny er dronningen av å være pinlig - og blid. Ikke helt min gate, det programmet der... Men har sett det noen ganger, og holder en knapp på Thomas.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...