hare1365380455 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hva må du ha når du handler inn til jul? (Altså det du ikke handler ellers.) Jeg skal handle: gløgg mandariner (det handler jeg altså til vanlig..) appelsiner julebrus (den som minner om champagnebrus) sjokolade fiken og dadler 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Marsipan må du ha En slik du skjærer skiver av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Marsipan må du ha En slik du skjærer skiver av. Glemte jeg det? Oj... Ja, det må med! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ingen som har noe å bidra med i denne tråden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Godt pålegg: røkt laks, masse egg til å lage eggerøre av. Og litt godterier, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 snop saltsnacks nøtter ingefærøl aquavit vin øl stearinlys servietter sitronbrus pepsimax sylte ribberull egg røkelaks sennepssaus skinke flatbrød rømme ribbe kalkun walddorfsalat druer potet grønnsaker desserter rundstykker (Hatting sine er praktiske) agurk tomat 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.