Gjest lenge siden stor ferie Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Vi vil gjerne en tur til Færøyene neste år (fra Stavanger), og da blir det nok med fly. Når er det billigst å reise? Har noen av dere vært der og har noen tips om f.eks. steder og andre ting? 0 Siter
mkfb Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Er på Færøyene annen hver år. En nydelig plass å reise til. Det er så masse å se, og alt ligger i kort avstand til hverandre. Er det stygt vær en plass reiser en bare vider. Vi har bare vært der om sommeren. Vi bor privat, så priser vet jeg ikke så masse om. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Du bør få med deg Olavsøku, eller olsok. Det er nasjonaldagen på Færøyene og en fantastisk opplevelse. 0 Siter
Gjest lenge siden stor ferie Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Er på Færøyene annen hver år. En nydelig plass å reise til. Det er så masse å se, og alt ligger i kort avstand til hverandre. Er det stygt vær en plass reiser en bare vider. Vi har bare vært der om sommeren. Vi bor privat, så priser vet jeg ikke så masse om. Det er vel billigst å reise utenom sesongen, så vet du når det er? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Det er vel billigst å reise utenom sesongen, så vet du når det er? Jeg vil absolutt anta at sommeren er turistsesongen på Færøyene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.