Gå til innhold

Færøyene

Gjest lenge siden stor ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil gjerne en tur til Færøyene neste år (fra Stavanger), og da blir det nok med fly. Når er det billigst å reise?

Har noen av dere vært der og har noen tips om f.eks. steder og andre ting?

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Skrevet

Er på Færøyene annen hver år. En nydelig plass å reise til. Det er så masse å se, og alt ligger i kort avstand til hverandre. Er det stygt vær en plass reiser en bare vider.

Vi har bare vært der om sommeren. Vi bor privat, så priser vet jeg ikke så masse om.

Skrevet

Du bør få med deg Olavsøku, eller olsok. Det er nasjonaldagen på Færøyene og en fantastisk opplevelse.

Skrevet

Er på Færøyene annen hver år. En nydelig plass å reise til. Det er så masse å se, og alt ligger i kort avstand til hverandre. Er det stygt vær en plass reiser en bare vider.

Vi har bare vært der om sommeren. Vi bor privat, så priser vet jeg ikke så masse om.

Det er vel billigst å reise utenom sesongen, så vet du når det er?

Skrevet

Det er vel billigst å reise utenom sesongen, så vet du når det er?

Jeg vil absolutt anta at sommeren er turistsesongen på Færøyene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...