Gjest Hedonista Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Her har vi hatt risengrynsgrøt til middag, har bakt muffins og skal kose oss med pizza til fotballkampen klokka sju! Ha en riktig fin lørdag med nytelse i alle slags former! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Vi har hatt fiskeboller i hvit saus med poteter, gulrot (og litt mer grønnsaker på meg) og flesk til middag. Blir vel smågodt og sjokolade i kveld tenker jeg. ) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Høres hjemmekoselig ut. Skal bort på middag, til dattera mi, blir visst kalkunrullestek med div. tilbehør. Godt å komme til dekka bord:-), men blir nok litt fotballtitting der også kjenner jeg mannfolka rett. God lørdag til dere. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Vi skal ha hjemmelaget pizza til fotballkampen. Tidligere i dag har det kun gått i brødmat og frukt. Ja, og youghurt da. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Ungene har spist pølsegrateng nå - deres livrett. (pølsebiter, pasta, bechamelsaus og ost gratinert i ovnen). Så er det litt godteri nå til barnetv. Når ungene er i seng, skal jeg lage en liten indrefilet med bernaise og stekt sopp, løk og paprika. Og et glass god Valpolicella til. 0 Siter
bibben Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Ungene har spist pølsegrateng nå - deres livrett. (pølsebiter, pasta, bechamelsaus og ost gratinert i ovnen). Så er det litt godteri nå til barnetv. Når ungene er i seng, skal jeg lage en liten indrefilet med bernaise og stekt sopp, løk og paprika. Og et glass god Valpolicella til. Mine tenner løper i vann !!! ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Mine tenner løper i vann !!! ) Jeg gleder meg til de er i seng i kveld, de har vært en aldri så liten prøvelse begge to i dag. :| (Det toppa seg for meg da Storebror jekka opp en sånn truck med en pall oppå da jeg pakka varer på et stappfullt kjøpesenter i dag, og velta en halv pall med kokosboller. Faen for et innfall å få!) :| 0 Siter
bibben Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg gleder meg til de er i seng i kveld, de har vært en aldri så liten prøvelse begge to i dag. :| (Det toppa seg for meg da Storebror jekka opp en sånn truck med en pall oppå da jeg pakka varer på et stappfullt kjøpesenter i dag, og velta en halv pall med kokosboller. Faen for et innfall å få!) :| *LOL* Jeg ser det for meg....situasjonen fortjener status som kortfilm! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 *LOL* Jeg ser det for meg....situasjonen fortjener status som kortfilm! For å si det sånn: Vi hadde bra med publikum. Så dersom noen dolere lurer på hva for en liten snik som velta en halv pall kokosboller i dag, har de sett Sirkus Flyfly i aksjon. Jeg flirer av det nå, men gudbedre så oppgitt jeg var der og da... 0 Siter
bibben Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 For å si det sånn: Vi hadde bra med publikum. Så dersom noen dolere lurer på hva for en liten snik som velta en halv pall kokosboller i dag, har de sett Sirkus Flyfly i aksjon. Jeg flirer av det nå, men gudbedre så oppgitt jeg var der og da... Jeg har en idé om hva mariaflyfly ikke skal ha til kaffen i dag! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg har en idé om hva mariaflyfly ikke skal ha til kaffen i dag! Det har du helt rett i. Jeg er egentlig glad i kokosboller, men det blir lenge til neste gang. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Vi hadde også risgrøt til middag kl.15, og skal ha taco kl.20, etter at knærten på 4 har slått oss i stigespill og er godt fornøyd i senga si ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Vi hadde semuljegrynsgrøt og en grandiosa klokka fem. Nå gumler ungene lørdagsgodt. Jeg og mannen skal over til noen naboer halv ni - og vi skal spise noe, men vi aner ikke hva. 0 Siter
annegunn Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg gleder meg til de er i seng i kveld, de har vært en aldri så liten prøvelse begge to i dag. :| (Det toppa seg for meg da Storebror jekka opp en sånn truck med en pall oppå da jeg pakka varer på et stappfullt kjøpesenter i dag, og velta en halv pall med kokosboller. Faen for et innfall å få!) :| *ler så tårene triller* 0 Siter
annegunn Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jentungen på 11 har bestilt yndligsretten, raclette.. *titter i vinskapet* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Åssen kamp er det? Og på hvilken kanal? 0 Siter
Gjest klaymen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Tja, spiste nettopp risengrynsgrøt, og hadde egentlig ikke tenkt å ha annet enn lørdagsgodteri, men siden du spurte kom jeg på at vi jo faktisk har loff for en gangs skyld, og da er jo anledningen der til å spise den ostefondyen som har ligget i skapet lenge! Mannen skal på jobb i natt, men jeg kan jo snike meg til et lite glass rødvin fordet ;-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Åssen kamp er det? Og på hvilken kanal? Det er norge - tyrkia. Blir vist på tv2. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Pappa'n og jeg skal kose oss med biffsnadder av elgkjøtt etter at ungene har lagt seg i kveld! Ellers har vi vært på kinarestaurant sammen med noen naboer for å spise lunsj i dag 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 *ler så tårene triller* Det var ikke særlig morsomt der og da, men. :| Og det var MYE folk i kø i kassene som fikk med seg scenarioet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.