Gå til innhold

Hvor alvorlig har jeg driti meg ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Fjortis-humor
Skrevet

På en skala fra 1 - 10?

I går morges skrev jeg en sms til kjæresten min. Vi har en litt spesiell humor sammen, og jeg innledet tekstmeldingen med "Hei, min sexy, lille kosegris..." Videre i meldingen ble det verre ting. Det i seg selv er jo ikke så farlig, men helt forferdelig grusomt blir det når meldingen havner hos lærerinnen (snart 60 år) til dattera mi.... Jeg trykket på feil navn....

Jeg har skrevet en unnskyldende melding, men ikke fått noe svar...

Jeg føler meg som verdens største idiot!!!!!! Og denne tabben ligger på Topp 5 -lista mi over alvorlige tabber i mitt snart 35-årige liv...

Skjønner ikke hvordan det er MULIG å gjøre en sånn tabbe....

Gjest Høstløvet
Skrevet

Dette må være en klar 11èr:-) Kan tenke meg du gleder deg til neste foreldremøte;-)

Snacky1365380698
Skrevet

Blir sittende her og le, jeg...huff, litt stygt gjort, men klarte ikke å la være :) Tror alle av oss en eller annen gang har sendt melding feil - SKIKKELIG FEIL, og det er en klassiker det å sende halvgrove (eller bare veldig grove:)) til veldig feil person. Det er dritflaut!! Men på den annen side, noe av det artigste folk vet er å nettopp være mottaker av slike "feilmeldinger". Har selv opplevd at de mest prippne og sure menneskene synes slikt er hysterisk morsomt!

Kan jo være at hun ikke har sjekket mobilen enda, men kan love deg at hun får en minnerik lørdag når hun leser den....hehe...men ikke bekymre deg, gjennom hennes lange liv som lærer har hun garantert støtt på mange typer foreldre så dette er nok smårusk i forhold til mye annet.

Hun sitter nok og humrer godt der hun sitter og er sikkert veldig beroliget over at datteren din vokser opp i et sprudlende og kjærlig hjem :)

Skrevet

''Jeg har skrevet en unnskyldende melding, men ikke fått noe svar...''

Og da sørga du vel for å skrive under med fullt navn også, kan eg tenke meg...

Skrevet

Ååååå, jeg holder på å dø av latter!!!!

Tja, hvor alvorlig det er kommer jo litt an på læreren da. Har hun humor, så er det nok ikke så ille. Har hun det ikke, så blir det rimelig flaut å være deg på foreldresamtaler og foreldremøter :D

Neida, det er da slik som skjer. Hun går vel ut i fra at du har et liv utenom det å være mor :)

Åååå, jeg ler fortsatt, beklager :D

Skrevet

Hahahahahaham jeg tror jeg ler meg ihjæl! :D

Fantastisk, nå fikk jeg dagens latter!!! :))

jeg skal fortelle deg at jeg har gjort det samme - og sendte da meldingen feil til min SJEF! DET er enda verre! Jeg ringte umiddelbart til henne, og ba henne IKKE åpne den meldingen jeg nettopp hadde sendt henne...men det hadde hun allerede gjort - og hun lo og lo, og mobbet meg i ukesvis. Har aldri vært så flau noen gang...

Men det går over. Håper denne lærern har humor, som en annen sa, for dette ER virkelig supertabbe!

Gjest Fjortis-humor
Skrevet

''Jeg har skrevet en unnskyldende melding, men ikke fått noe svar...''

Og da sørga du vel for å skrive under med fullt navn også, kan eg tenke meg...

He he, ja...? Jeg antar at hun uansett ville ha sjekket ut hvilken idiot det var som hadde sendt henne en slik melding... Så da var det igrunnen like greit å skrive fullt navn... ;-)

Gjest Fjortis-humor
Skrevet

Fantastisk, nå fikk jeg dagens latter!!! :))

jeg skal fortelle deg at jeg har gjort det samme - og sendte da meldingen feil til min SJEF! DET er enda verre! Jeg ringte umiddelbart til henne, og ba henne IKKE åpne den meldingen jeg nettopp hadde sendt henne...men det hadde hun allerede gjort - og hun lo og lo, og mobbet meg i ukesvis. Har aldri vært så flau noen gang...

Men det går over. Håper denne lærern har humor, som en annen sa, for dette ER virkelig supertabbe!

He he he, takk for din gode historie! Godt sjefen din hadde humor... Får virkelig håpe at denne lærerinna også har det, ja... ;-D

Skrevet

Sånne muligheter er grunnen til at de sms'ene jeg sender er totalt ufarlige....

Gjest Fjortis-humor
Skrevet

Dette må være en klar 11èr:-) Kan tenke meg du gleder deg til neste foreldremøte;-)

Øøøh... Nei, kan ikke akkurat si det, nei! ;-D

Skrevet

Guuuriland!! Jeg tror jeg hadde lagt skylda på noen andre. Som f.eks at noen lånte mobilen i går kveld eller noe? *Huff*

hidi, the scorpion
Skrevet

He he, ja...? Jeg antar at hun uansett ville ha sjekket ut hvilken idiot det var som hadde sendt henne en slik melding... Så da var det igrunnen like greit å skrive fullt navn... ;-)

Jeg ler så jeg griner...! Virkelig velvalgte ord til en aldrende dame ;)

Skrevet

Uff...Nei nå har du jaggu vært helt dust!

Ei dame (lærereinne) på 60 år har mest sannsynlig ikkje _ditt_ navn liggende inne blandt sine kontakter, og ville nok mest sannsynlig sletta meldingen med en gang, forde ho enten ville ha konkludert med at noen dreiv ap med ho, eller at noen hadde sendt feil.

Så det at du sendte meldingen feil vil eg si fortjener en femmer på tabbeskalaen, mens det å sende unnskyldning etterpå underskrevet med fullt navn fortjener elleve på tabbeskalaen.

*himler med augene*

Skrevet

Ei dame (lærereinne) på 60 år har mest sannsynlig ikkje _ditt_ navn liggende inne blandt sine kontakter, og ville nok mest sannsynlig sletta meldingen med en gang, forde ho enten ville ha konkludert med at noen dreiv ap med ho, eller at noen hadde sendt feil.

Så det at du sendte meldingen feil vil eg si fortjener en femmer på tabbeskalaen, mens det å sende unnskyldning etterpå underskrevet med fullt navn fortjener elleve på tabbeskalaen.

*himler med augene*

*LOL*

Gjest anna karenina
Skrevet

Beklager å måtte si det, men jeg tror ikke en lærer hadde sjekket opp det...

Men du overlever vel åkke som:o)

hidi, the scorpion
Skrevet

*himler med augene*

En lærinne på 60 år kan sikkert bruke internett!

Skrevet

En lærinne på 60 år kan sikkert bruke internett!

Ja det kan ho sikkert.

Men spørsmålet er om hadde brydd seg...:)

Gjest Fjortishumor
Skrevet

Ja det kan ho sikkert.

Men spørsmålet er om hadde brydd seg...:)

Nja, si det... Det får vi vel aldri vite....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...