Gå til innhold

Hvor alvorlig har jeg driti meg ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nja, si det... Det får vi vel aldri vite....

Det har du helt rett i!

Men ho har nok lagt deg inn i adresseboka nå, såpass inntrykk tror eg du har gjort på ho.

Lurer på om ho har tatt vare på meldingen...Kanskje ho sender den rundt på lærerværelset i lunsjen på mandag. *S*

Skrevet

Hehe....jeg tror at selv 60-åringer kan flire av slikt - tro det eller ei :)

Skrevet

Hahahaha! Unnskyld altså, men dette var virkelig kjempemorsomt!

Jeg skjønner godt at du er flau, men du får trøste deg med at du har jo ikke gjort noe slemt eller ulovlig - du har bare tastet feil. Så får du krysse fingrene for at læreren har humor. Jeg hadde ledd meg fillete om noen hadde sendt meg en sånn sms feil.

Skrevet

Å jøye meg, ja nå blei jeg ganske lattermild, men jeg skjønner jo at du kjenner at du har driti deg ut!! Jeg er selv lærer, og hadde jeg fått en sånn tekstmelding fra en av mine elevers mødre hadde jeg sef forstått at den var kommet feil, hadde meldt tilbake om at jeg hadfde fått en melding som nok ikke var til meg, men så hadde jeg nok ikke brydd meg noe mer om det. Mødre til elever har også rett på et privatliv som ikke angår meg.

Det er klart at denne lærerens alder er noe høyere enn min... men med mindre hu er veldig snerpete, så regner jeg med ho sletter meldingen og glemmer det. Nå kan det jo også hende at ho ikke har deg lagra på mobilen sin, og da er det ikke sikkert ho sjekker hvem meldinga er fra, men bare sletter den. Det hadde jeg gjort - eventuelt skrevet tilbake at jeg fikk en melding som ikke var til meg.

På en skala fra 1-10 der 10 har høyest verdi, vil jeg si du har driti deg ut med en 8'er med denne ;-) Men bør kunne la det gå i glemmeboka etter en stund - ihvertfal etter at du har vært på de to-tre neste konferansetimene, lol ;-)

Skrevet

Å jøye meg, ja nå blei jeg ganske lattermild, men jeg skjønner jo at du kjenner at du har driti deg ut!! Jeg er selv lærer, og hadde jeg fått en sånn tekstmelding fra en av mine elevers mødre hadde jeg sef forstått at den var kommet feil, hadde meldt tilbake om at jeg hadfde fått en melding som nok ikke var til meg, men så hadde jeg nok ikke brydd meg noe mer om det. Mødre til elever har også rett på et privatliv som ikke angår meg.

Det er klart at denne lærerens alder er noe høyere enn min... men med mindre hu er veldig snerpete, så regner jeg med ho sletter meldingen og glemmer det. Nå kan det jo også hende at ho ikke har deg lagra på mobilen sin, og da er det ikke sikkert ho sjekker hvem meldinga er fra, men bare sletter den. Det hadde jeg gjort - eventuelt skrevet tilbake at jeg fikk en melding som ikke var til meg.

På en skala fra 1-10 der 10 har høyest verdi, vil jeg si du har driti deg ut med en 8'er med denne ;-) Men bør kunne la det gå i glemmeboka etter en stund - ihvertfal etter at du har vært på de to-tre neste konferansetimene, lol ;-)

''Nå kan det jo også hende at ho ikke har deg lagra på mobilen sin, og da er det ikke sikkert ho sjekker hvem meldinga er fra, men bare sletter den. Det hadde jeg gjort - eventuelt skrevet tilbake at jeg fikk en melding som ikke var til meg.''

Sannsynligvis så hadde ho bare sletta den ja, hadde det ikkje vært for at mor sendte en unnskyld melding etterpå, underskrevet med fullt navn!

''På en skala fra 1-10 der 10 har høyest verdi, vil jeg si du har driti deg ut med en 8'er med denne ;-)

Går du for en 8`er fortsatt?

Skrevet

*Ler så jeg triller av stolen* Hahahahahahahahahaha!!!!

Skrevet

Beklager å måtte si det, men jeg tror ikke en lærer hadde sjekket opp det...

Men du overlever vel åkke som:o)

Hvorfor skulle ikke en lærer sjekke opp det? Jeg hadde umiddelbart sjekket opp nummeret i alle fall! Spesielt om jeg skjønte den var feilsendt! :o)

Skrevet

Hvorfor skulle ikke en lærer sjekke opp det? Jeg hadde umiddelbart sjekket opp nummeret i alle fall! Spesielt om jeg skjønte den var feilsendt! :o)

Me too! :D

Skrevet

Jeg sendte en gang en melding feil til sjefen. Hvor jeg snakket stygt om sjefen.

Jeg vil si det var verre.

Hun har sikkert hatt forhold med kosemeldinger av et eller annet slag, hun også. Dette går så bra så :)

Gjest fjortis språk
Skrevet

Så morsomt og flaut ;o) Hun koser seg sikkert med skitne fantasier til denne, ikke sikkert hun er det dydsmønsteret hun muligens gir seg ut for å være ;o)

En gang ringte jeg til datteren min på gymnaset, ringte og ringte i timesvis, (i alle friminutt og studietimer) for det var noe viktig (husker ikke hva). Plutselig ble telefonen tatt, jeg var sint, redd og stresset. Før vedkommende fikk si noe, sa jeg rasende; fan i helvete (navn), hvorfor har du ikke svart!!!!?? Ehm.., dette er (navnet til min datters lærer), hun har tydeligvis mistet telefonen sin på skolen..

Skal love jeg var flau og la meg langflat for språkbruken, ikke dagligdags å snakke slik til henne. Forklarte i det vide og det brede hva som var grunnen til min panikk osv......

Skrevet

''Nå kan det jo også hende at ho ikke har deg lagra på mobilen sin, og da er det ikke sikkert ho sjekker hvem meldinga er fra, men bare sletter den. Det hadde jeg gjort - eventuelt skrevet tilbake at jeg fikk en melding som ikke var til meg.''

Sannsynligvis så hadde ho bare sletta den ja, hadde det ikkje vært for at mor sendte en unnskyld melding etterpå, underskrevet med fullt navn!

''På en skala fra 1-10 der 10 har høyest verdi, vil jeg si du har driti deg ut med en 8'er med denne ;-)

Går du for en 8`er fortsatt?

Nei den siste biten der kvalifiserer nok til en skikkelig innertier, he,he ;-)

Skrevet

Jeg sendte en gang en melding feil til sjefen. Hvor jeg snakket stygt om sjefen.

Jeg vil si det var verre.

Hun har sikkert hatt forhold med kosemeldinger av et eller annet slag, hun også. Dette går så bra så :)

Au, den var lei. Tør jeg gjette på at forholdet til sjefen forverret seg enda litt etter den blemma? ;)

Skrevet

Nei den siste biten der kvalifiserer nok til en skikkelig innertier, he,he ;-)

Eg gikk for 11 (har sett Spinal Tap, vet du).

Skrevet

Au, den var lei. Tør jeg gjette på at forholdet til sjefen forverret seg enda litt etter den blemma? ;)

Han tok det egentlig ganske bra, han nevnte det bare i forbifarten på et møte om noe annet: "Jeg synes det er fint om du sier slikt direkte til meg, jeg." Men det var ikke en hyggelig opplevelse ;)

Skrevet

Han tok det egentlig ganske bra, han nevnte det bare i forbifarten på et møte om noe annet: "Jeg synes det er fint om du sier slikt direkte til meg, jeg." Men det var ikke en hyggelig opplevelse ;)

Det var jo igrunnen det du gjorde.. ;-)

Skrevet

9

Men det går nok... Er du heldig vet hun ikke hvordan hun leser SMSer.

Skrevet

*HAHA*

Jeg hadde ledd meg forderva hvis jeg hadde fått en slik melding sendt fra en av mine elevers mødre :-)))

Hmm, ikke godt å se hva du skal gjøre med dette, men du har jo bedt om unnskyldning, så hva mer kan du gjøre? Du får tenke som så at du sikkert gav frøken en god latter (forhåpentligvis) ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...