Gå til innhold

Dumme, dumme Se og Hør

Gjest Her røper jeg det også!

Anbefalte innlegg

Gjest Her røper jeg det også!
Skrevet

Nå har de søren steike røpt at han bonden Anders ender opp med Kristin ! Søren så sur jeg ble da jeg leste det, ingen spenning nå!

Gjest jeg røper det!!
Skrevet

Smart du.

Jeg undertegnet hvertfall med at jeg og røper det her..dessuten, man kan ikke unngå forsiden til se og hør,der står det jo med store bokstaver. Unødvendig å lese inni liksom.

Skrevet

Jeg undertegnet hvertfall med at jeg og røper det her..dessuten, man kan ikke unngå forsiden til se og hør,der står det jo med store bokstaver. Unødvendig å lese inni liksom.

Du hadde uansett ikke trengt å skrive navnene da, fehue! Hadde holdt med "Se&Hør har røpet hvem Anders stikker av med".

Jeg følger ikke med på serien, så jeg driter i det, men det er teit å røpe sånt.

Skrevet

Å nei! Hvordan skal vi orke å leve videre etter dette? Call 911!

Skrevet

Eg holdt nesten på å kjøpe Se & Hør i dag, ikkje på grunn av de du prater om, de har eg aldri hørt om en gang.

Men på grunn av forsida med ei kanonsexy Kathrine Sørland, ho der er ikkje verst gitt.

Skrevet

Å nei! Hvordan skal vi orke å leve videre etter dette? Call 911!

Wyclef Jean?

Skrevet

Ikke alle som leser navnet på nicket før de ser innlegget! Jeg overlever fint en avsløring om dette, men generelt sett er det en meget god idé å skrive i overskriften at det ER en spoiler!

Hva hvis jeg nå plutselig hadde avslørt slutten på Harry Potter, mens du hadde spart deg til den norske boka kom? Hadde ikke hjulpet at nicket da var "nå røper jeg også noe"

Skrevet

Søren, jeg trodde du skulle røpe vinneren av Top Model.

Skrevet

Men du: Kunne du ikke heller ha skrevet at de som har lyst til å bevare spenningen om hvem som velges i Jakten på kjærligheten, bør frarådes å lese Se og Hør. Uten å røpe noe som helst. Så ville du ha gjort en god gjerning.

Gjest IKKE RØP SÅNT!!
Skrevet

Tulling! Du bare måtte røpe det her og?

Gjest kate-74-
Skrevet

Hadde du lest hele stykket så hadde du fått med deg at det var hun son var forelsket og at hun håpet at han valgte henne.Det stod ingen ting om at han hadde valgt henne

Gjest røpet det jeg
Skrevet

Du hadde uansett ikke trengt å skrive navnene da, fehue! Hadde holdt med "Se&Hør har røpet hvem Anders stikker av med".

Jeg følger ikke med på serien, så jeg driter i det, men det er teit å røpe sånt.

Jaja, dusethoder, som leste meldingen....skyld dere selv. Dessuten, se hva Kate har skrevet - at det var faktisk ikke så galt det jeg skrev...;

Skrevet

he he.... ja da røpet du deg for meg også---- jeg så ikke nicket ditt.....

jeg følger seriene via tv2 Sumo,,, og bruker å se dette hver tirsdag...

men at han endte opp med Kristin var ingen bombe....

Skrevet

Hvem er det som er dum her, tro? Nå først har jeg lest bladet, og det står ikke et ord om hvem Anders har valgt. Det er Christin som uttaler at hun er forelsket i Anders. Han sier ingenting om hvem han velger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...