Gjest sputnikk Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hvem kunne du tenkt å innvitere hjem til din egen stue? Hvem av skal vi danse folkene vil du ha besøk av? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Eg ser ikkje på skal vi danse, men tv`en var på tidligere i dag, og da fikk eg se Jan Otto Lauritsen med åpen skjorte og nakent bryst! Pføy! Så han ville eg ihvertfall ikkje innvitert med hjem. 0 Siter
Gjest nissebarnet Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Det måtte helt klart blitt Esben Esther Pirelli Benestad. 0 Siter
Gjest sputnikk Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Det måtte helt klart blitt Esben Esther Pirelli Benestad. Jeg trodde jeg var alene om å ha fantasier om h*n. 0 Siter
Gjest nissebarnet Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg trodde jeg var alene om å ha fantasier om h*n. Tenk hvor hyggelig det kunne blitt hjemme med h*n. mmmm 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Eg ser ikkje på skal vi danse, men tv`en var på tidligere i dag, og da fikk eg se Jan Otto Lauritsen med åpen skjorte og nakent bryst! Pføy! Så han ville eg ihvertfall ikkje innvitert med hjem. Du og navn ass. Dag Otto Lauritzen, ikke Jan Otto. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Akkurat nå er det Tore Strømøy som er på skjermen her hos meg... så jeg tenker ikke helt klart nå. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Du og navn ass. Dag Otto Lauritzen, ikke Jan Otto. He. he.. Det er ikkje for uten grunn eg er medlem av "Vi som er elendige på å huske navn" på Facebook. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Thomas, Thomas, Thomas!!! Han er bare kjempekoselig, og jeg vil gjerne ha mer besøk av ham. Av "Skal vi danse"-folkene (som jeg ikke ser på), tror jeg det hadde vært koselig å ta en prat med Mona Grudt. 0 Siter
Piraye Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Eg ser ikkje på skal vi danse, men tv`en var på tidligere i dag, og da fikk eg se Jan Otto Lauritsen med åpen skjorte og nakent bryst! Pføy! Så han ville eg ihvertfall ikkje innvitert med hjem. Hahhahah, det er det de bruker å si, de som er litt misunnelig. 0 Siter
morsan Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hahhahah, det er det de bruker å si, de som er litt misunnelig. Han er nok redd for at kona skal sikle helt fra sofaen og ut i gangen! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hahhahah, det er det de bruker å si, de som er litt misunnelig. 1. Eg ville ikkje vært med i "skal vi danse?". 2. Eg ville ikkje vært i "sykkelfyren" (har glemt navnet) sine sko. Så det så! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.