Gjest spinderella Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Huff, deltagerne er bare skinn og bein jo.... Særlig Mona, det er litt av en slankekur det der! Syns det er tatt litt for mye av når de går ned så mye i vekt, de kan umulig være sunt! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Har det på eg og (lyden er av) og såg akkurat Mona Grudt, ho kommer til å se ut som ett skjelett med hud på, i trynet snart. Ikkje noe pent. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Tenkte på det samme isted, hun er alt for tynn nå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Men se hvor veltrent hun er og de flotte ryggmusklene. Jeg er helt misunnelig. 0 Siter
Babette Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg synes hun er flott og nydelig. Og hun har nå ikke for tynne lår og legger i alle fall, veldig fine muskler. Nå ser jeg henne. Synes ikke hun ser skrapa ut. Ikke i nærheten av Trude Mostue da hun var med. 0 Siter
tonie Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hun er tynn, men jeg synes fortsatt hun har flott kropp. Ansiktet derimot, det har ikke hatt godt av å miste så mye vekt. Hun ser innhul og veldig markert ut. 0 Siter
Babette Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hun er tynn, men jeg synes fortsatt hun har flott kropp. Ansiktet derimot, det har ikke hatt godt av å miste så mye vekt. Hun ser innhul og veldig markert ut. Hun ser litt sliten ut. Det er jo skikkelig hardtrening. Men jeg blir så oppgitt når folk skal trampeklappe, og gjør det på 1 og 3. Se her, hele verden: Det skal klappes på 2 og 4!!!!! Jeg kan ikke få sagt det ofte nok! 0 Siter
tonie Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hun ser litt sliten ut. Det er jo skikkelig hardtrening. Men jeg blir så oppgitt når folk skal trampeklappe, og gjør det på 1 og 3. Se her, hele verden: Det skal klappes på 2 og 4!!!!! Jeg kan ikke få sagt det ofte nok! Hehe. Skal det gjøres skal det gjøres riktig;) 0 Siter
Piraye Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hun er sannsynligvis i sin beste form. Godt trent heter det. Fint for henne. 0 Siter
Gjest anna90 Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hun er tynn, men jeg synes fortsatt hun har flott kropp. Ansiktet derimot, det har ikke hatt godt av å miste så mye vekt. Hun ser innhul og veldig markert ut. Er helt enig med deg i at hun er veldig flott i kroppen. Men altfor tynn og uthula i ansiktet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.