Lillemus Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 I min familie er vi heller ikke særlig imponerte over Skoda. Skoda og Golf er to biler jeg har kjørt mye i, og Golfen er mange ganger bedre. Heller vel mest mot golf ja. 0 Siter
Excelsion 2 Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Toyota er en sikker vinner. Prøv Toyota Yarisen vi har på jobb... 5 år gammel, kommer knekke lyder når man styrer, ryker av motoren, 'en av dørene' lar seg ikke lukke slik at kupe lyset er alltid på, dørene er dog lukket. Ikke minst RUSTER den! 0 Siter
Excelsion 2 Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Din husk er ypperlig! Berlingoen var knallsøt! ) Nå sikler jeg på denne: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11621981&sid=xz18red63gW_282415 men min kjære truer da med sex-nekt. ( Og sier at han nekter å reparere om det skulle skje noe om jeg kjøper Citroen. Dummingen. Men Toyota er visst greit da. Han påstår han blir sur om jeg kjøper bil og han ikke får være med - det aner meg at dette kan bli en langdryg affære... Ikke at jeg skal handle før til våren, men... Du.... Citroen, altså de nyere uten hydraulikken er helt greie å skru på.. De er ikke slik som det var før, når man trengte spesialverktøy for å skfite lyspære. Ja, jeg vet de faller fort i pris, men da får jo bruktbilkjøper MYE for pengene. Det er jo en fordel? Er ikke mer feil med Citroen enn med noen andre... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Har hørt mye negativt om Citroën, og ville absolutt ikke kjøpt merket selv. Har stadig leid Citroën'er i sør-Europa, disse har fungert ok, selv om de jo gjerne gir litt "plastikkfølelse" Det avgjørende for meg ville imidlertid være at jeg kjenner litt for mange som etter å ha hatt Citroën sier "aldri mer igjen". 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Du.... Citroen, altså de nyere uten hydraulikken er helt greie å skru på.. De er ikke slik som det var før, når man trengte spesialverktøy for å skfite lyspære. Ja, jeg vet de faller fort i pris, men da får jo bruktbilkjøper MYE for pengene. Det er jo en fordel? Er ikke mer feil med Citroen enn med noen andre... Jeg forelska meg jo hodestups i den der knallrøde Xsaraen, men da satte kjæresten foten ned gitt - null reparasjon og sex-nekt! Og det kan vi jo ikke ha noe av! ;o) Han tror fremdeles at Citroen = 70-tallets padde... 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Har hørt mye negativt om Citroën, og ville absolutt ikke kjøpt merket selv. Har stadig leid Citroën'er i sør-Europa, disse har fungert ok, selv om de jo gjerne gir litt "plastikkfølelse" Det avgjørende for meg ville imidlertid være at jeg kjenner litt for mange som etter å ha hatt Citroën sier "aldri mer igjen". Eksen har hatt i alle fall 7-8 biler og kun en av dem har ikke vært Citroen. ) Han mener jeg er miljøskadd når jeg begynte å fable om Citroen... ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Eksen har hatt i alle fall 7-8 biler og kun en av dem har ikke vært Citroen. ) Han mener jeg er miljøskadd når jeg begynte å fable om Citroen... ;o) Så du på Grosvold for et par uker siden - med Ole Paus? Han er Citröen-entusiast, men bekreftet at man måtte være _særs_ entusiastisk for å holde kjærligheten ved like (underforstått: mye tull med dem). 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Så du på Grosvold for et par uker siden - med Ole Paus? Han er Citröen-entusiast, men bekreftet at man måtte være _særs_ entusiastisk for å holde kjærligheten ved like (underforstått: mye tull med dem). Nyere Citroener er det ikke mye tull med. ) Men gamle skal man være særs entusiastisk for å orke å ha til dagligbil ja. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Nyere Citroener er det ikke mye tull med. ) Men gamle skal man være særs entusiastisk for å orke å ha til dagligbil ja. Kjøp heller f.eks. denne, du :-) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11360036&sid=xz5ebd1-XtG610551 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Kjøp heller f.eks. denne, du :-) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11360036&sid=xz5ebd1-XtG610551 Den går nok en del høyere i pris, den selges jo på akusjon. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.