Gå til innhold

kontaktsteder på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har møtt noen, skjønner de ikke at det er helbom, for jeg er alt for hyggelig, selv om jeg ikke er interessert. Så de vil absolutt treffes igjen osvv. Snill-pike-syndrom!

Sånn er jeg også. Men man må ta et valg - skal man møte noen, så må man være ærlig. Bite i det sure eplet og si det ikke var full klaff. Ellers lurer man andre, og det er slemt.

Du sier ikke at det er utseende, kroppspråk eller sånne spesifikke ting du ikke tenner på, bare at det føles som dere er venner eller noe i den dur. Skånsomt og effektivt :-)

Skrevet

Man sier noe sånt som at "du er hyggelig, men du er nok ikke helt min type". Feigt men enkelt;)

Skrevet

Det var alltid vanskelig etter det første møtet å få sagt at man ikke følte for å treffes igjen. Jeg pleide å sende sms eller mail og si noe slikt som at "det var veldig trivelig å møte deg, men jeg tror ikke det er grunnlag for noe mer hos meg. Ønsker deg lykke til videre i jakten på den store kjærligheten" - fikk alltid bare fine tilbakemeldinger på det i alle fall. Og det var tydeligvis det samme tilbake også.

Bortsett fra han som styrer rundt meg her nå. :o) Jeg prøvde meg på det samme med ham, men han ga seg ikke gitt og etter et par møter til var jeg solgt! :o) Det var ikke det at jeg ikke likte ham, men han var veldig mye mer frempå enn meg og jeg følte det som om han helst ville hatt meg til alters med en gang. Senere innrømte han at han var redd for å skremme meg unna om han ikke var frempå. Men heldigvis tok han ikke et nei for et nei akkurat den gangen! :o)

Koselig historie! Og det høres jo ut som dere har så bra, atte :))

Gjest kjent på den
Skrevet

Jeg har opplevd en gang å være den som fikk en slik tilbakemelding og det syntes jeg ikke var hyggelig. Nå var dette får å finne en fucking good friend.

Vi hadde en veldig ok tone og utvekslet tilslutt bilde. Tilbakemeldingen jeg fikk var at jeg så ikke bra nok ut. Det ble faktisk lei meg. Han visste litt om utseende mitt etter en beskrivelse. Ville han ha en som var fyldig så burde han ikke ta kontakt med ei som var ei som var slank f.eks.

Bare skrev tilbake at den var grei. Vil være ytterst forsiktig med å sende bilde en annen gang.

Når jeg avviser folk så gjør jeg det på en pen måte. Sier noe om at vi kanskje er veldig forskjellige og at det ikke kan bli noe mer. Jeg kommenterer aldri utseende eller noe negativt med personen. Bare at det ikke var klaff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...