Gjest this is a signature Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Det er lyd når jeg har på tvkanalene, men ikke når jeg spiller dvd-film..Det skjedde bare plutselig..Hva kan ha skjedd her? 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hvordan er dvd spiller koblet til? Via SCART? Får du lyd fra selve TV eller stereoanlegg? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hvordan er dvd spiller koblet til? Via SCART? Får du lyd fra selve TV eller stereoanlegg? Fant ut at det var scarten som ikke satt helt i.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Fant ut at det var scarten som ikke satt helt i.. Det skjer rett som det er på video-scarten til meg også. Har sånn snurreplate under tv'n så den kan vris til siden etter hvor man sitter og når man har vridd på den x antall ganger så løsner scartpluggen til videon bak på tv'n etter en stund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.