Gjest this is a signature Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Det er lyd når jeg har på tvkanalene, men ikke når jeg spiller dvd-film..Det skjedde bare plutselig..Hva kan ha skjedd her? 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 er ledningen ordentlig koblet til. sitter den fast? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 er ledningen ordentlig koblet til. sitter den fast? Det ordnet seg da jeg trykka inn ledningen litt..Var visst ikke helt på plass.. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Det ordnet seg da jeg trykka inn ledningen litt..Var visst ikke helt på plass.. Heh, veldig vanlig brukerfeil! De aller fleste ringer supprt, kjefter og smeller - alt er feil og det har vært sånn lenge! Og så viser det seg at ledningen ikke sitter ordentlig i... Jeg har vendt meg til å be dem snu kontakten, fordi det endrer spenningen Da tror de på det, og så tror de at jeg ikke vet at de ikke har satt i kontakten - alle er fornøyde 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Heh, veldig vanlig brukerfeil! De aller fleste ringer supprt, kjefter og smeller - alt er feil og det har vært sånn lenge! Og så viser det seg at ledningen ikke sitter ordentlig i... Jeg har vendt meg til å be dem snu kontakten, fordi det endrer spenningen Da tror de på det, og så tror de at jeg ikke vet at de ikke har satt i kontakten - alle er fornøyde ''Jeg har vendt meg til å be dem snu kontakten, fordi det endrer spenningen Da tror de på det, og så tror de at jeg ikke vet at de ikke har satt i kontakten - alle er fornøyde :)'' Åssen kontakt mener du ? Støpselet i veggen eller? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Heh, veldig vanlig brukerfeil! De aller fleste ringer supprt, kjefter og smeller - alt er feil og det har vært sånn lenge! Og så viser det seg at ledningen ikke sitter ordentlig i... Jeg har vendt meg til å be dem snu kontakten, fordi det endrer spenningen Da tror de på det, og så tror de at jeg ikke vet at de ikke har satt i kontakten - alle er fornøyde Det var scartledningen som ikke satt helt i..Ikke selve kontakten. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 ''Jeg har vendt meg til å be dem snu kontakten, fordi det endrer spenningen Da tror de på det, og så tror de at jeg ikke vet at de ikke har satt i kontakten - alle er fornøyde :)'' Åssen kontakt mener du ? Støpselet i veggen eller? Spiller ingen rolle egentlig Scart-kabler kan ikke snus da, men de fleste andre kan - og da funker det helt fint. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Spiller ingen rolle egentlig Scart-kabler kan ikke snus da, men de fleste andre kan - og da funker det helt fint. Jo scart kabler kan snus. Men eg skjønner jo poenget, og det var en god ide. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.