Gå til innhold

Plutselig ikke lyd når jeg spiller dvd-film

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Det er lyd når jeg har på tvkanalene, men ikke når jeg spiller dvd-film..Det skjedde bare plutselig..Hva kan ha skjedd her?

Gjest best wishes
Skrevet

er ledningen ordentlig koblet til. sitter den fast?

Skrevet

er ledningen ordentlig koblet til. sitter den fast?

Det ordnet seg da jeg trykka inn ledningen litt..Var visst ikke helt på plass..;)

Persille1365381127
Skrevet

Det ordnet seg da jeg trykka inn ledningen litt..Var visst ikke helt på plass..;)

Heh, veldig vanlig brukerfeil!

De aller fleste ringer supprt, kjefter og smeller - alt er feil og det har vært sånn lenge! Og så viser det seg at ledningen ikke sitter ordentlig i...

Jeg har vendt meg til å be dem snu kontakten, fordi det endrer spenningen :) Da tror de på det, og så tror de at jeg ikke vet at de ikke har satt i kontakten - alle er fornøyde :)

Skrevet

De aller fleste ringer supprt, kjefter og smeller - alt er feil og det har vært sånn lenge! Og så viser det seg at ledningen ikke sitter ordentlig i...

Jeg har vendt meg til å be dem snu kontakten, fordi det endrer spenningen :) Da tror de på det, og så tror de at jeg ikke vet at de ikke har satt i kontakten - alle er fornøyde :)

''Jeg har vendt meg til å be dem snu kontakten, fordi det endrer spenningen :) Da tror de på det, og så tror de at jeg ikke vet at de ikke har satt i kontakten - alle er fornøyde :)''

Åssen kontakt mener du ? Støpselet i veggen eller?

Skrevet

Det var scartledningen som ikke satt helt i..Ikke selve kontakten.

Persille1365381127
Skrevet

''Jeg har vendt meg til å be dem snu kontakten, fordi det endrer spenningen :) Da tror de på det, og så tror de at jeg ikke vet at de ikke har satt i kontakten - alle er fornøyde :)''

Åssen kontakt mener du ? Støpselet i veggen eller?

Spiller ingen rolle egentlig :)

Scart-kabler kan ikke snus da, men de fleste andre kan - og da funker det helt fint.

Skrevet

Spiller ingen rolle egentlig :)

Scart-kabler kan ikke snus da, men de fleste andre kan - og da funker det helt fint.

Jo scart kabler kan snus.

Men eg skjønner jo poenget, og det var en god ide.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...