Gjest prøvdogprøvd Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Når dere svarer på innlegg og skal referere til noe som står der fra før, hvordan får dere til at det vises som en orange boks med stiplet linje rundt...? Har prøvd og prøvd med får det ikke til... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Er du fargeblind også? Boksen er vel grønn, og du får den frem slik: Du tar to apostrofer (tegnet til høyre for æ'en) rett før og rett etter sitatet. 0 Siter
Gjest testerento Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 'gikk dårlig ja' ''men nå kanskje'' 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Er du fargeblind også? Boksen er vel grønn, og du får den frem slik: Du tar to apostrofer (tegnet til høyre for æ'en) rett før og rett etter sitatet. Grønn? Grå er den vel, ja.. .*vurderer nye briller* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Oransje? ;-) og jeg mente bestemt at den var grønn *knis* 0 Siter
morsan Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 og jeg mente bestemt at den var grønn *knis* ;-) Men med den blå ramma rundt kan jo det grå i farten se ut som noe svakt sjørgønnaktig noe.... (prøver å være grei*S*) 0 Siter
Mistera Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Grønn? Grå er den vel, ja.. .*vurderer nye briller* Den er grå for meg også... 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Blinkende sjokkrosa? ;-) Hva?? Mulig dine farger er noe sterke? hehe 0 Siter
morsan Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hva?? Mulig dine farger er noe sterke? hehe *S* Nei, er nok bare kjedelig grå i en stiplet blå ramme;-) 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 ''Når dere svarer på innlegg og skal referere til noe som står der fra før, hvordan får dere til at det vises som en orange boks med stiplet linje rundt...? Har prøvd og prøvd med får det ikke til... :)'' sånn tror jeg 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Er du fargeblind også? Boksen er vel grønn, og du får den frem slik: Du tar to apostrofer (tegnet til høyre for æ'en) rett før og rett etter sitatet. ''Er du fargeblind også? Boksen er vel grønn, og du får den frem slik: Du tar to apostrofer (tegnet til høyre for æ'en) rett før og rett etter sitatet.'' 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 det visste ikke jeg heller, men prust og lillemus lærte meg var faktisk enkelt, men tror kanskje jeg har glemt det igjen 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 ''Når dere svarer på innlegg og skal referere til noe som står der fra før, hvordan får dere til at det vises som en orange boks med stiplet linje rundt...? Har prøvd og prøvd med får det ikke til... :)'' (Hvis dette blir feil er det bare fordi jeg prøver meg fram!... ) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 ''Når dere svarer på innlegg og skal referere til noe som står der fra før, hvordan får dere til at det vises som en orange boks med stiplet linje rundt...? Har prøvd og prøvd med får det ikke til... :)'' (Hvis dette blir feil er det bare fordi jeg prøver meg fram!... ) HURRA! Det blei riktig!! (Dette har jeg også lurt på , skjønner du ) Det du gjør er at du kopierer referatet som vanlig, men istedenfor å bruke anførselstegnet på 2'er -tasten, skriver du inn '-tasten (ved siden av æ'en) to ganger både før og etter. Lykke til! 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Det er ikke noe alle og enhver kan klare. Det er ikke slik samfunnet fungerer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.