Gjest ChiengMai Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Er du fargeblind også? Boksen er vel grønn, og du får den frem slik: Du tar to apostrofer (tegnet til høyre for æ'en) rett før og rett etter sitatet. ''Du tar to apostrofer (tegnet til høyre for æ'en)'' Det heter fnutter. Apostrof er på tasten til høyre for +/?. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 ''Du tar to apostrofer (tegnet til høyre for æ'en)'' Det heter fnutter. Apostrof er på tasten til høyre for +/?. Nei! De tegnene til høyre for + heter aksenter :-) Apostrof er den en skal bruke ved genitiv: Hans' hus Jonas' ball 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 ''Du tar to apostrofer (tegnet til høyre for æ'en)'' Det heter fnutter. Apostrof er på tasten til høyre for +/?. Nei, fnutt er (har jeg etterhvert forstått) slang for apostrof. Tegnene til høyre for plussen er aksenter (é, è) 0 Siter
Piraye Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 ''Du tar to apostrofer (tegnet til høyre for æ'en)'' Det heter fnutter. Apostrof er på tasten til høyre for +/?. ''Fnutt'' 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Nei, fnutt er (har jeg etterhvert forstått) slang for apostrof. Tegnene til høyre for plussen er aksenter (é, è) ''Nei, fnutt er (har jeg etterhvert forstått) slang for apostrof.'' Sant nok, du har selvfølgelig helt rett. Eller, fnutt brukes bl.a i webprogrammeringssammenheng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.