Gå til innhold

Raske menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på show om en stund. Har noen av dere sett showet? Kan jeg glede meg?

Skrevet

ja, du kan glede deg. jeg var på showet deres i fjor. aldri blitt så sår i smilemusklene før ;)

Skrevet

ja, du kan glede deg. jeg var på showet deres i fjor. aldri blitt så sår i smilemusklene før ;)

Fint!! :)

Skrevet

Hvis det var de som var på chateux neuf for et år siden, var det bare middels morsomt! Middelmådig - enstemmig fra en gruppe på 10-20 personer.

Skrevet

Hvis det var de som var på chateux neuf for et år siden, var det bare middels morsomt! Middelmådig - enstemmig fra en gruppe på 10-20 personer.

De har kjørt endel programmer på tv i høst, dem har jeg bevisst unngått å se for å unngå å bli lei. Håper og tror at live show er noe annet enn tv. Vi skal en gjeng dit, og da tar vi en god middag først :) Gleder meg litt uansett humor ;)

Persille1365381127
Skrevet

Første gang jeg så det holdt jeg på å le meg ihjel, så det for andre gang i høst etter å ha sett det meste de har gjort - da var jeg lei. :)

Skrevet

Første gang jeg så det holdt jeg på å le meg ihjel, så det for andre gang i høst etter å ha sett det meste de har gjort - da var jeg lei. :)

Hmmm, ok. Får satse på at noen ler rart da i det minste om jeg ikke liker showet hehe

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg har sett showt og er passe lunken. Noe var kjempemorsomt, andre ting var heller dårlig. Så jeg er nok desverre der at jeg ikke vil anbefale det til andre, ville heller sett noe annet. Men de aller fleste liker det jo, så mulig de ikke treffer humoren min helt med alt de foretar seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...