Lillemus Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nå som det er mørkt om kveldene så er det ikke mulig å jogge de vanlige rundene fordi den løypa ikke er opplyst. Derimot er det en kjempefin asfaltert og opplyst gangsti rett forbi huset og 2-3 km (?) bortover her. Er det totalt fyfy om jeg jogger den 1-2 ganger i uka og så på grus 1-2 ganger? Bør jeg investere i joggesko beregnet på asfalt? Har et par kjempegode joggesko som jeg kjøpte i vår og hadde ikke tenkt å skifte dem ut før til sommeren igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du vil fort merke hvorvidt kroppen din tåler en viss mengde asfaltløping eller ikke. Dersom du får antydning til belastningsplager, så kan du jo bare finne på noe annet. Det er selvfølgelig også av betydning hvorvidt du løper 2 eller 4 ganger pr uke. Alle løpssko bør ha svært god støtdempning samt være tilpasset din løpestil, men du trenger ikke egne asfaltsko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Lurte forøvrig på hvorfor i all verden du ønsket å spørre flyfly om dette...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Du vil fort merke hvorvidt kroppen din tåler en viss mengde asfaltløping eller ikke. Dersom du får antydning til belastningsplager, så kan du jo bare finne på noe annet. Det er selvfølgelig også av betydning hvorvidt du løper 2 eller 4 ganger pr uke. Alle løpssko bør ha svært god støtdempning samt være tilpasset din løpestil, men du trenger ikke egne asfaltsko. Tenker jeg prøver forsiktig med en asfalttur eller to i uka, beina mine er jo vant til joggebelastning på grus og grusveiene er jo ikke gressmyke de heller som oftest. Men får jeg vondt så er det full stopp ja. Så kan jeg jo ønske meg nye joggesko til bursdagen min til sommeren. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Lurte forøvrig på hvorfor i all verden du ønsket å spørre flyfly om dette...*s* *LOL* FlyFly er vel kanskje ikke den rette å spørre her nei... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Lurte forøvrig på hvorfor i all verden du ønsket å spørre flyfly om dette...*s* Du trenger nye briller? Jah? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Gode joggesko og variert trening går bra. Ikke vær redd asfalten, Lillemus.! Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Gode joggesko og variert trening går bra. Ikke vær redd asfalten, Lillemus.! Lykke til ! Tuuusen takk! ) Da blir det nok en liten asfalttur igjen i morra kveld tenker jeg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.