Gjest anonym for i kveld Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg er bar 1.60 og veier 70 kg. Har et følelsesmessig komplisert forhold til mat og kan derfor ikke slanke meg drastisk, men MÅ få vekta ned da den øker dag for dag.,. I helgen fallt jeg helt ut og har spist MYE. Det er ikke akkurat snakk om en potet for mye, men virkeligf store mengder.. kanskje 4-5000 kalorier hver dag siden fredag.. Jeg trenger råd for hvordan jeg kan hekte meg inn igjen uten å falle helt av.. Vær så snill ikke fordøm meg.. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Slapp av. Du får det ikke bedre med å ha dårlig samvittighet over det som skjedde i helga. I morgen spiser du magert. Og trimmer ekstra mye. Så går du videre uten å tenke så mye på det som skjedde den her helga. 0 Siter
Gjest bekymret for alle slankere som må ha tillatelse til å nyte livet Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Start med å ikke fordømme deg selv. Det sklei litt ut i helga, men i morgen er det en ny dag til å fortsette på det du har klart før denne helgen. Det er nettopp den reaksjonen du kommer med her som gjør meg bekymret for enkelte slankere. Verden går ikke under fordi om du spiste litt for mye i helga, om du vanligvis spiser helt greit. Glem helga og gå videre. Det eneste som skjer er at du kanskje bruker to uker ekstra på å nå målet ditt. *sende over gullfiskpiller* 0 Siter
Gjest anonym for i kveld Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Start med å ikke fordømme deg selv. Det sklei litt ut i helga, men i morgen er det en ny dag til å fortsette på det du har klart før denne helgen. Det er nettopp den reaksjonen du kommer med her som gjør meg bekymret for enkelte slankere. Verden går ikke under fordi om du spiste litt for mye i helga, om du vanligvis spiser helt greit. Glem helga og gå videre. Det eneste som skjer er at du kanskje bruker to uker ekstra på å nå målet ditt. *sende over gullfiskpiller* Poenget er jo bare det at det var ikke LITT for mye jeg har spist i helgen.. Er ikke av de som blir hysterisk av en brødskive eller to for mye, men sannheten er at jeg har spist MYE for mye.. 0 Siter
Gjest Vektklubbmedlem Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg meldte meg inn i VK - Vektklubben i VG.. og har gått ned 12 kilo på 10 uker! Der får du en dagbok på nettet hvor du fører inn det du spiser av matvarer og hva du forbrenner av kalorier ved trening, husarbeid, etc.. Du har også der et forum hvor du får opp backing og råd og svar på spm som du måtte ha.. du får coachbrev hver uke,, du har tilgang på masse matoppskrifter som er bra for deg!" anbefaler deg å prøve deg der! Lykke til 0 Siter
Sofline Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg fordømmer deg ikke. Jeg kunne gjort det samme. Bare fordi du har syndet nå betyr det ikke at alt tidligere strev har vært forgjeves. Ta det som en lærepenge og lev sunt i den kommende uka. Jeg anbefaler dessuten å unne seg litt godt innimellom, for eksempel hver lørdag. Så blir det lettere å holde seg. Det finnes en bok som heter Helgefri slanking eller lignende som gir tips om det. 0 Siter
Gjest du er flink Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 ''Jeg trenger råd for hvordan jeg kan hekte meg inn igjen uten å falle helt av.. '' Du må bare se fremover! Det er 1.bud. Du må tillate deg litt sprell i helgen, bare planlegg det slik at du har handlet inn riktig sprell. Legg lokk på denne helgen, den er forbi. Tenk på hvordan du klarte deg før helgen, og fortsett slik. 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Dietten min gikk i vasken også. Nytter ikke å være flink i uka, for så å avslutte helgen med å forsyne seg 4 ganger av middagen, spise 3 posjoner dessert og sjangle inn porten hjemme etter å ha drukket en helflaske Sheridan's i godt selskap. 0 Siter
Gjest mondaymorning Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Poenget er jo bare det at det var ikke LITT for mye jeg har spist i helgen.. Er ikke av de som blir hysterisk av en brødskive eller to for mye, men sannheten er at jeg har spist MYE for mye.. So? Gårsdagen er historie, og hva godt skulle det komme ut av å deppe over snøen som falt i fjor? Det eneste må være å ta lærdom av det til neste gang hemningene forsvinner. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Ikke noe problem, du fortsetter bare der du slapp på torsdag nå i dag og lar helgen være et glemt kapittel. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.