Gå til innhold

Formue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er man rik vis man har 20 millioner i formue, eller er det en "helt middels" formue ?

Skrevet

Hvordan kan du lure på det?

Selvfølgelig er det langt over middels. Spør du meg er man styrtrik med så mange kroner i formue.

Skrevet

Hvordan kan du lure på det?

Selvfølgelig er det langt over middels. Spør du meg er man styrtrik med så mange kroner i formue.

Gjennomsnittlig inntekt hos Ola Nordmann er 207.000 kroner, formue 319.000 og vi betaler i snitt 70.000 i skatt.

Nå syns jo jeg 319 i snitt høres mye ut også jeg da - det er iallefall ikke såpass godt stilt her i huset!

tzatziki1365380058
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195427221' post='3723422]

Såpass bør det værra ;p

*LOL*

Skrevet

Jeg har problemer med å ta spørsmålet ditt alvorlig. Har man 20 mill på bok er man laaaaaangt forbi det å være rik og formuende for lenge siden!

Gjest mandolina
Skrevet

Alt er relativt.

I forhold til milliardærer er en fattig og i forhold til sosialklienter er en rik.

Skrevet

Alt er relativt.

I forhold til milliardærer er en fattig og i forhold til sosialklienter er en rik.

''I forhold til milliardærer er en fattig og i forhold til sosialklienter er en rik.''

Nåja. En trenger da ikke være sosialklient for å mene at 20 mill på bok er faen så rikt. De aller fleste av oss kan vel bare se langt etter slike summer?

Gjest mondaymorning
Skrevet

Alt er relativt.

Ingen med 20 mill. på bok er fattige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...