Jølsen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 http://www.maniacworld.com/cat-videos.html Måtte bare dele denne linken. Har dere sett noe så nusselig? 0 Siter
Gjest Ikke akkurat katteelsker Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 ''Har dere sett noe så nusselig?'' Jeg har sett mye som tiltaler meg mer med sin nusselighet enn noen kattedyr.... Dette var absolutt ikke verd å bruke dyrebare sekunder på 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 ''Har dere sett noe så nusselig?'' Jeg har sett mye som tiltaler meg mer med sin nusselighet enn noen kattedyr.... Dette var absolutt ikke verd å bruke dyrebare sekunder på Hvorfor åpnet du da videoen når det sto cat-videos i linken ;-) 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hvorfor åpnet du da videoen når det sto cat-videos i linken ;-) Hehe ;-) Kanskje bare litt gretten i dag? ;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 ''Har dere sett noe så nusselig?'' Jeg har sett mye som tiltaler meg mer med sin nusselighet enn noen kattedyr.... Dette var absolutt ikke verd å bruke dyrebare sekunder på Du kan for eksempel dra til helvete. 0 Siter
Gjest Ikke akkurat katteelsker Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hvorfor åpnet du da videoen når det sto cat-videos i linken ;-) Har jeg sagt at jeg åpnet linken? Trengte bare å se det ene kattetrynet, så hadde jeg sett mer enn nok 0 Siter
Gjest Ikke akkurat katteelsker Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Du kan for eksempel dra til helvete. Det der var ikke pent... 0 Siter
Gjest spamspam Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Du kan for eksempel dra til helvete. Det er visst noe alvorlig som feiler deg.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Har jeg sagt at jeg åpnet linken? Trengte bare å se det ene kattetrynet, så hadde jeg sett mer enn nok Håper du blir ihjelbitt av en sulten katt på vei hjem fra nachpiel. 0 Siter
Gjest fem kopper kaffe er bedre enn en Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Håper du blir ihjelbitt av en sulten katt på vei hjem fra nachpiel. :-). Ikke alle trenger å elske katter i denne verden vel? 0 Siter
Gjest Ikke akkurat katteelsker Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Håper du blir ihjelbitt av en sulten katt på vei hjem fra nachpiel. Hmmm----- det at jeg sier at jeg ikke synes katter er nusselige, vekker merkelige aggresjoner hos deg. Må alle like katter-----? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.