Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva står på ønskelisten hos Dere til jul ? Er det noe du ønsker deg spesielt under treet i år ?

Skrevet

Skipakke, gavekort/penger til å svi av på januarsalget, perleøredobber, mascara, leppestift, lue, Calida truser + nattskjorte fra samme merke, skrubbekrem, fotpleie, sokker, goretexsko, selskinnssko, vinterjakke, skihansker, alpintbriller, solbriller - det er mye man kan ønske seg :)

Skrevet

Jeg bruker å få småpakker av barna, og ikke noe mere...jo, gave fra min mor og svigermor, men det er til oss begge.Koselig, men jeg er ikke så opptatt av julegaver, de er til barna. Jeg og min kjære drar på en liten tur snart, og det er gave nok for meg :)

Det jeg ønsker meg under treet i år, er at ungenes ønsker ligger der ;)

Skrevet

Jeg har ønsket meg ullundertøy fra Devold av kjæresten min! :o) Og løpehansker for kalde vinterdager.

Gjest Angela25
Skrevet

Det jeg virkelig onsker meg, kan ikke kjopes for penger, men haaper at det "ordner seg" snart, til jul...:-)

Ellers er jeg veldig glad for aa faa komme hjem aa feire jul i Norge, sammen med den lille familien min:-)

Skrevet

Fred på jord og sånn.

For ikke å si fred i familien :-)

Skrevet

For ikke å si fred i familien :-)

Jepp. Fred i Sirkus Flyfly. Jeg skal lage en parole om det.

Skrevet

Gaver betyr mindre og mindre jo eldre jeg blir, har jeg merket. Å gi gaver og å glede andre er veldig hyggelig, så det ser jeg fram til....

Hvis jeg kunne fått en pakke med bedre psykisk helse, så hadde jeg blitt glad... Men siden det er mere tvilsomt at noe slikt dukker opp, så får jeg ønske meg en presskanne for kaffe. Men jeg klarer meg utmerket uten en slik kanne også...

Skrevet

Ønsker meg en kjæreste, får håpe personen får puste inni pakka.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ingen klokke, så det kunne vært noe. Eller en koffert.

Eller en spennende bok! :)

Skrevet

Gaver betyr mindre og mindre jo eldre jeg blir, har jeg merket. Å gi gaver og å glede andre er veldig hyggelig, så det ser jeg fram til....

Hvis jeg kunne fått en pakke med bedre psykisk helse, så hadde jeg blitt glad... Men siden det er mere tvilsomt at noe slikt dukker opp, så får jeg ønske meg en presskanne for kaffe. Men jeg klarer meg utmerket uten en slik kanne også...

Den der støtter jeg! Kan jeg i tillegg føre på bedre fysisk helse også hadde det vært topp.

Skrevet

God helse i all fremtid, lykke og alt bra for meg og mine nære.

Gjest pærebrus875
Skrevet

jeg ønsker meg bare en ting til jul: Respekt til alle oss som ikke er så glade i jul og ikke orker å bli mast på fra tidlig i november om hva vi skal, hvem vi skal til osv.. det er ikke alle av oss som SKAL til noen.. Ennå ikke bestemt meg om jeg skal feire jul med typen og familie eller om jeg bli her og han feirer hos dem.. får se. men det hjelper ikke med mas fra masse "forståsegpåere" ;-)

Om det blir julefeiring så ønsker jeg meg minst 4 bøker, tegneseriebøker alle sammen, som så klart har kommet ut uten at jeg har hatt penger til dem.. så da blir det 4 stk jeg mangler jeg vil ha ;). Eon og Nemi for de som lurer.. er 3 stk i hver serie og jeg har bare den første av hver.. og så så jeg en smart pocketutgave av LOTR-bøkene, som jeg ikke har lest! Elsker filmene.. og sånne små enkle håndterbare reisevennlige bøker får jeg nok lest :)

Skrevet

jeg ønsker meg bare en ting til jul: Respekt til alle oss som ikke er så glade i jul og ikke orker å bli mast på fra tidlig i november om hva vi skal, hvem vi skal til osv.. det er ikke alle av oss som SKAL til noen.. Ennå ikke bestemt meg om jeg skal feire jul med typen og familie eller om jeg bli her og han feirer hos dem.. får se. men det hjelper ikke med mas fra masse "forståsegpåere" ;-)

Om det blir julefeiring så ønsker jeg meg minst 4 bøker, tegneseriebøker alle sammen, som så klart har kommet ut uten at jeg har hatt penger til dem.. så da blir det 4 stk jeg mangler jeg vil ha ;). Eon og Nemi for de som lurer.. er 3 stk i hver serie og jeg har bare den første av hver.. og så så jeg en smart pocketutgave av LOTR-bøkene, som jeg ikke har lest! Elsker filmene.. og sånne små enkle håndterbare reisevennlige bøker får jeg nok lest :)

''jeg ønsker meg bare en ting til jul: Respekt til alle oss som ikke er så glade i jul og ikke orker å bli mast på fra tidlig i november om hva vi skal, hvem vi skal til osv.. ''

Enig med deg. Hvor skal du? Hvem skal dit? Hva skal dere spise? Hva skal dere kjøpe? Hvordan da? Bla bla bla. Jula er i slutten av desember, IKKE i slutten av oktober/begynnelsen av november.

Gjest pærebrus875
Skrevet

''jeg ønsker meg bare en ting til jul: Respekt til alle oss som ikke er så glade i jul og ikke orker å bli mast på fra tidlig i november om hva vi skal, hvem vi skal til osv.. ''

Enig med deg. Hvor skal du? Hvem skal dit? Hva skal dere spise? Hva skal dere kjøpe? Hvordan da? Bla bla bla. Jula er i slutten av desember, IKKE i slutten av oktober/begynnelsen av november.

Faktisk var frisøren idag helt enig, det ødelegger også alt når pynten og snop og brus og alt kommer i oktober/november. Så er ikke bare oss fra "vanskelige" familier som mener det.

Skrevet

Faktisk var frisøren idag helt enig, det ødelegger også alt når pynten og snop og brus og alt kommer i oktober/november. Så er ikke bare oss fra "vanskelige" familier som mener det.

Det høres kanskje ut som jeg er i mot selve julen, men det er jeg altså ikke. Trenger ikke være sær og vanskelig bare fordi man er lei utakknemlige drittunger og vokse som fokuserer mer på gaver enn nissens hjelpere. Herregud.

Julegodter i oktober/november er så langt fra akseptert som det går an å komme. Var på senteret i dag, juletrær og julelys overalt. Rart jeg ikke føler for å finne frem pynten min i desember?

Skrevet

Den der støtter jeg! Kan jeg i tillegg føre på bedre fysisk helse også hadde det vært topp.

...så det blir presskanne på deg også? .... hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...