Gjest slik er livet ja Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Min farfar ligger på det siste, og forventes å gå bort. Har jeg rett på fri i forbindelse med dødsfallet på noen måte? jobber i staten. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Velferdspermisjon pleier man vel å bruke til sånt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Du har rett på inntil 8 dagers velferdspermisjon i løpet av et år, tror jeg det er, men må rette søknad til din overordnede. 0 Siter
Gjest slik er livet ja Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Du har rett på inntil 8 dagers velferdspermisjon i løpet av et år, tror jeg det er, men må rette søknad til din overordnede. Tusen takk for svar, er denne velferdspermisjonen med lønn eller uten? Har bare jobbet i 2 mnd i 100% stilling. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Tusen takk for svar, er denne velferdspermisjonen med lønn eller uten? Har bare jobbet i 2 mnd i 100% stilling. Velferdspermisjon er med lønn. Men du må altså søke om det. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Du kan søke om velferdspermisjon med lønn. Sjekk personalhåndboka, så ser du eksakt hva du har krav på. Noen ledere vil ha skriftlig søknad, andre godtar muntlig avtale. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Det er også mulig å få fri før dødsfallet, om noen ligger for døden. Vet at det har vært praktisert her at folk har fått reise hjem feks på høsten for å treffe sin besteforelder som ligger på dødsleiet (trodde de), og så har fått ny velferdsperm i forbindelse med begravelsen et drøyt halvår seinere. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Beklager, men eg fant ikkje frem, men her (ett sted) skal du finne svaret. http://sph.dep.no/templates/Kapittel.aspx?id=1666 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.