Gjest kråkehåret Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hei. Satte sånn extentions i håret i september. Men nå må jeg ta det ut fordi det originale håret mitt har floket seg så innmari. Har da også gjort alt som jeg fikk bedskjed om å gjøre fra frisøren, men enda så ble det slik. Det jeg lurer på da, er kan jeg kreve pengene tilbake nå? Hvordan er reglene for tilbake kreving av penger, og hva sier lovene om det? Noen råd? 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg kan ikke gi deg noen svar, desverre. Jeg var borti akkurat det samme, og tok de ut etter bare èn mnd. Litt surt egentlig, men....Du kan jo ringe frisoren aa hore hva de sier. Extensions skal jo vare noen maaneder egentlig, hvis man pleier haaret godt.... Jeg maatte ha 120 extensions da jeg har veldig tykt haar. Kanskje du har det samme "problemet", og derfor floker haaret seg saann? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.