Gjest Chirsten Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg satt overskrefs på mønet i forbindelse med takreparasjon på huset mitt, jeg fikk en stor belastning på innsiden av låret som varte noen uker. Dette ble bedre etterhvert, men ikke bra. Trener endel squash og kjenner smerte på innsiden av låret ved vridning av benet. Kan også stå stille å vri kroppen og fremprovosere denne smerten i låret.Har stoppet helt å trene, prøver dette i 4 ukersammen med betennelse dempende medisiner som jeg fikk av legen, kan ikke se at det blir borte av den grunn. Hva er alternativene. Kortiso sprøyet, opperasjon? hva kan være galt. Kristen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 En slik lyskestrekk med avrivning av senefibre har en tendens til å bli temmelig langvarig. Når behandlingen sålangt ikke har ført frem, foreslår jeg regelmessig behandling hos fysioterapeut som jeg har god erfaring med. Lykke til.! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.