Gjest monat Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Har noen spist kylling tandori baguette på "la baguette"? . Jeg skulle så gjerne hatt oppskrift på den kylling tandorin de bruker.. Har noen tips?.. Oppskrift? 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Kunne du være så snill å gi meg beskjed dersom du får svar på dette? Jeg vil så gjerne ha den oppskriften jeg også :-) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Vet ikke oppskriften, men vet det finnes en baguettesalat med kylling (og noe indisk) i butikken. Sjekk i kjøledisken der pålegget er. 0 Siter
Gjest monat Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Kunne du være så snill å gi meg beskjed dersom du får svar på dette? Jeg vil så gjerne ha den oppskriften jeg også :-) Foreløbig ingen oppskrift. Jeg skal gi deg oppskriften hvis jeg får den.. Den er jo så bare god da.... 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Foreløbig ingen oppskrift. Jeg skal gi deg oppskriften hvis jeg får den.. Den er jo så bare god da.... Da venter jeg i spenning :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.