Gå til innhold

Paringsball! Er du invitert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*S* Dette har visstnok eksistert lenge. Har hørt om at rikmannsbarna gikk på dette også for 20-25 år siden.

Skrevet
:) Morsomt! Jeg tror det er viktigere for foreldrene enn for de unge selv dette her :) Sånne bekymringer som hvem som skal sitte ved siden av min datter, det slipper jeg foreløpig ;)
Skrevet

:) Morsomt! Jeg tror det er viktigere for foreldrene enn for de unge selv dette her :) Sånne bekymringer som hvem som skal sitte ved siden av min datter, det slipper jeg foreløpig ;)

Men selv om man ikke ender opp som par med noen av deltagerne på Rococco-ballet, så bidrar slike evenementer til at de unge rike knytter kontakter med andre unge rike, og dette vil kunne få betydning for businessdrift/beslutninger av ymse slag resten av livet.

Slik bidrar man til å holde en god del av makten innenfor en relativt begrenset gruppe i landet.

Skrevet

Men selv om man ikke ender opp som par med noen av deltagerne på Rococco-ballet, så bidrar slike evenementer til at de unge rike knytter kontakter med andre unge rike, og dette vil kunne få betydning for businessdrift/beslutninger av ymse slag resten av livet.

Slik bidrar man til å holde en god del av makten innenfor en relativt begrenset gruppe i landet.

Presis :) foreldre er foreldre. Det er jo en smart grei måte å skape kontakter på.

Skrevet

Presis :) foreldre er foreldre. Det er jo en smart grei måte å skape kontakter på.

...og de fleste av dem gikk sikkert også på slike ball for 30 år siden....;-)

Skrevet

Ja, og det er vel formålet?:-)

Skrevet

Næh, jeg ble ikke invitert i år heller.

Hadde jeg blitt invitert som 18-åring hadde jeg antakelig syntes det var stas og gått.

Persille1365381127
Skrevet

Næh, jeg ble ikke invitert i år heller.

Hadde jeg blitt invitert som 18-åring hadde jeg antakelig syntes det var stas og gått.

Ja, det tror jeg nok :) Det hadde sikkert jeg også! Men nå? Tviler...

Skrevet

Ja, det tror jeg nok :) Det hadde sikkert jeg også! Men nå? Tviler...

Nå er vel ikke småbarnsmødre over sin aller første ungdom helt i målgruppen heller ;)

Persille1365381127
Skrevet

Nå er vel ikke småbarnsmødre over sin aller første ungdom helt i målgruppen heller ;)

*fniser*

Antagelig ikke :)

Persille1365381127
Skrevet

*leter skuffet etter invitasjonen i postkassa*

Den kommer nok ikke i posten - tipper den blir levert med bud....

Har du merket ringeklokken din?

Skrevet

Den kommer nok ikke i posten - tipper den blir levert med bud....

Har du merket ringeklokken din?

*iler ut og sjekker*

*kommer skuffet tilbake -den virker*

Skrevet

Nei, noen av oss skaffer oss livspartner på nachspiel. Mye mer økonomisk og praktisk. ;o)

Persille1365381127
Skrevet

*iler ut og sjekker*

*kommer skuffet tilbake -den virker*

Uff, beklager... Det var ikke meningen at du skulle få vite det på denne måten...

Persille1365381127
Skrevet

Nei, noen av oss skaffer oss livspartner på nachspiel. Mye mer økonomisk og praktisk. ;o)

*knegg* :)

Skrevet

Uff, beklager... Det var ikke meningen at du skulle få vite det på denne måten...

Jeg måtte jo få vite det en eller annen gang. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...