Jølsen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Mmmm, godt med litt mat en en liten mage når dagen lir mot kveld. Har laget meg kyllinggryte med masse grønnsaker, og sjokoladepudding til dessert. Smatt, smatt :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Mmm..Mine tenner løper i vann. Eg (og Findus) har laget fiskegrateng i dag, mmmm...gleder meg allerede. :-))) 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Mmm..Mine tenner løper i vann. Eg (og Findus) har laget fiskegrateng i dag, mmmm...gleder meg allerede. :-))) Å! Fiskegrateng! Det er også veldig godt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Å! Fiskegrateng! Det er også veldig godt. Men nå har eg glemt kor mye klokka var når eg satte fiskegratengen i ovnen, så nå blir sikkert maten brent. Jaja, bedre lykke neste gang! Jo, takk skal du ha. 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Men nå har eg glemt kor mye klokka var når eg satte fiskegratengen i ovnen, så nå blir sikkert maten brent. Jaja, bedre lykke neste gang! Jo, takk skal du ha. Vær så god :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Men nå har eg glemt kor mye klokka var når eg satte fiskegratengen i ovnen, så nå blir sikkert maten brent. Jaja, bedre lykke neste gang! Jo, takk skal du ha. Glemte å si at eg skulle ha smelta smør til. *nammi, nammi* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Mmm..Mine tenner løper i vann. Eg (og Findus) har laget fiskegrateng i dag, mmmm...gleder meg allerede. :-))) Du må lage den fra scratch sjøl! Det er jo så uendelig mye bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.