Gå til innhold

Brodder til skoa

Anbefalte innlegg

Gjest pærebrus875
Skrevet

Det er speilblankt ute her idag, og jeg gikk da rett på låret (heldigvis, har slått bekkenet før slikt og DET er vondt!) så nå er spørsmålet mitt :HVOR selges sånt?

Koster garantert mindre for et par brodder enn nye sko, jeg har litt bred fot så sånne sko det er flust av til en billig penge i butikken passer ikke meg. Altså må jeg ut med minst 700 kr og sikkert se på flere butikker. Har verken råd eller gidder det nå, når de jeg har passer helt fint og er varme nok nå.

hjernetrimmern
Skrevet

Du får helt sikkert kjøpt det på apoteket. Her hvor jeg bor, får vi det hvertfall der. Og de koster ikke all verden, kanskje 100 kr eller rundt der. Det er jo litt forskjell på de, det finnes mange typer!

Ellers så kjøpte jeg mine egne på en sportsbutikk, husker ikke hva jeg ga for dem, men det var helt overkommelig...

Lykke til på glatta!!!!

Gjest pærebrus875
Skrevet

Du får helt sikkert kjøpt det på apoteket. Her hvor jeg bor, får vi det hvertfall der. Og de koster ikke all verden, kanskje 100 kr eller rundt der. Det er jo litt forskjell på de, det finnes mange typer!

Ellers så kjøpte jeg mine egne på en sportsbutikk, husker ikke hva jeg ga for dem, men det var helt overkommelig...

Lykke til på glatta!!!!

Da stikker jeg på senteret her i morgen, fått tips om at både nille og skobutikker har hatt sånt før, og der er det også apotek.. så sjansene er jo gode for at det finnes brodder et sted på senteret! Om jeg kommer meg TIL senteret da... det var jo et annet spørsmål .. :-P

hjernetrimmern
Skrevet

Da stikker jeg på senteret her i morgen, fått tips om at både nille og skobutikker har hatt sånt før, og der er det også apotek.. så sjansene er jo gode for at det finnes brodder et sted på senteret! Om jeg kommer meg TIL senteret da... det var jo et annet spørsmål .. :-P

Da får vi håpe du er heldig da, og kommer deg dit du skal først, og får tak i brodder! Lykke til på runden!!

Skrevet

Jeg så faktisk slike brodder til salgs på rema1000 på lørdag.

Skrevet

Følte meg litt geriatrisk, men jeg gikk rundt med brodder på vinterskoene da jeg var gravid. Hadde litt bekkenløsning og det var gresselig vondt å skli sidelengs....

Tror jeg kjøpte dem i skobutikk - og da ikke en skobutikk av den mest trendy typen.

Gjest pærebrus875
Skrevet

Følte meg litt geriatrisk, men jeg gikk rundt med brodder på vinterskoene da jeg var gravid. Hadde litt bekkenløsning og det var gresselig vondt å skli sidelengs....

Tror jeg kjøpte dem i skobutikk - og da ikke en skobutikk av den mest trendy typen.

Du sier noe, jeg er 19 og vil bruke dem... men jeg har ikke råd til solide sko med bra såle nå! Så da går jeg i mer "vanlige" sko, som passer, som ikke klemmer, og som ikke er altfor stygge. Så da er jeg fornøyd! Vil ikke falle igjen, falt idag, rett på låret.. au.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...