Gjest Wita Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 http://www.a-mobler.no/index.asp?vis=Varedet&Varenr=PU15715&ProduktGruppe=15 Den ser grå/sort ut på bildet, men er mer brun. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Den var lekker!!!!! Men jeg har ikke peiling på interiør.... bare spør togli (jeg har sånn mor-og barn-lampe, skjønner du, i stua, til toglis forferdelse) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg har sett litt på bildet, men klarer ikke å bestemme meg. ) Er den vendbar? Sånn at du kan ha divandelen på den andre siden om du vil ommøblere? Tror ikke jeg ville kjøpt en hjørnesofa som ikke er vendbar. Er den god å sitte i? Plass til to i bredden når man ville ligge tett og sove middag? Er stoffet behagelig også mot bar hud? Nå tenker jeg på om man går i shorts elelr kort skjørt altså. ) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Den var lekker!!!!! Men jeg har ikke peiling på interiør.... bare spør togli (jeg har sånn mor-og barn-lampe, skjønner du, i stua, til toglis forferdelse) Jeg har aldri eid en sånn lampe, men jeg har sett den hos "alle andre". Du er nok ikke den eneste, selv om det blir færre av dere:) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg har sett litt på bildet, men klarer ikke å bestemme meg. ) Er den vendbar? Sånn at du kan ha divandelen på den andre siden om du vil ommøblere? Tror ikke jeg ville kjøpt en hjørnesofa som ikke er vendbar. Er den god å sitte i? Plass til to i bredden når man ville ligge tett og sove middag? Er stoffet behagelig også mot bar hud? Nå tenker jeg på om man går i shorts elelr kort skjørt altså. ) Vet ikke om den er vendbar, men det er de fleste sånne sofaer. Vi må uansett ha den den veien. Noen annet går ikke i stua vår. Tok ikke sjangsen på å kle av meg, så jeg vet ikke om den er behagelig mot bar hun:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Endelig ett seriøst innlegg! Desverre så synst eg ikkje noe om sofaen i det hele tatt, men det kan ha noe med at eg er trøtt og mest sannsynlig våkner med innfluensa i morra. Dessuten så ser den grå ut på mitt bilde, og det er ikkje akkurat min favorittfarge etter en kald og grå høst med mye regn og tåke. Den ligna på en Ikea sofa, og eg _hater_ Ikea! Kjøp heller en Italiensk håndlagd, snerten liten sak. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg har sett litt på bildet, men klarer ikke å bestemme meg. ) Er den vendbar? Sånn at du kan ha divandelen på den andre siden om du vil ommøblere? Tror ikke jeg ville kjøpt en hjørnesofa som ikke er vendbar. Er den god å sitte i? Plass til to i bredden når man ville ligge tett og sove middag? Er stoffet behagelig også mot bar hud? Nå tenker jeg på om man går i shorts elelr kort skjørt altså. ) Det er plass til å sitte to i bredden, men ikke ligge. Vi sover aldri sammen på sofaen vi:o) Egentlig var det et panikkkjøp og ble litt usikker da jeg kom hjem. Hadde sett meg ut en annen en. Litt i samme sjangeren, men ikke så lang. Den kunne jeg ikke få før langt ut i januar og jeg var besatt på å han ny sofa NÅ) Får den på mandag:) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Endelig ett seriøst innlegg! Desverre så synst eg ikkje noe om sofaen i det hele tatt, men det kan ha noe med at eg er trøtt og mest sannsynlig våkner med innfluensa i morra. Dessuten så ser den grå ut på mitt bilde, og det er ikkje akkurat min favorittfarge etter en kald og grå høst med mye regn og tåke. Den ligna på en Ikea sofa, og eg _hater_ Ikea! Kjøp heller en Italiensk håndlagd, snerten liten sak. Pøh, jeg var på Ikea i dag og der var det ingen, absolutt ingen fine sofaer. Alle ser slarkete ut:) Den ser grå ut på bildet ja, men egentlig er den mer lys/mellombrun. 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Nja, savner en hvit skinnfelle innerst i hjørnet der. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Nja, savner en hvit skinnfelle innerst i hjørnet der. Det kan vel alltids la seg ordne:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Pøh, jeg var på Ikea i dag og der var det ingen, absolutt ingen fine sofaer. Alle ser slarkete ut:) Den ser grå ut på bildet ja, men egentlig er den mer lys/mellombrun. Men den var iallfall veldig firkanta, sikkert elendig å sove middag på. Skulle ikkje forundre meg om putene sklir på gulvet hele tiden heller, eller at de to hoveddelene løsner fra hverandre. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Den var lekker!!!!! Men jeg har ikke peiling på interiør.... bare spør togli (jeg har sånn mor-og barn-lampe, skjønner du, i stua, til toglis forferdelse) HAHA :-))) Jeg får vel bare svare Wita da ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg synes den ser veldig fin ut, og grått er flott! :-) Men skjønner på det du skriver at bildet 'lyver' mht fargegjengivelsen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 På oppfordring fra Prust, så har jeg bestemt meg for å svare deg ;-) Jeg synes sofaen er lekker!! Problemet er at den kanskje er liten for en familie? Hvis dere da ikke har flere sofaer? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Men den var iallfall veldig firkanta, sikkert elendig å sove middag på. Skulle ikkje forundre meg om putene sklir på gulvet hele tiden heller, eller at de to hoveddelene løsner fra hverandre. Æsj, du høres akkurat ut som gubben sånn som du holder på!! ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg liker stilen, men likte ikke at den ser "delt" ut, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg har en lignende sofa, den kommer med en tilhørende puff som skyves inntil sofaen, og kan evt flyttes på til andre sida av bordet. Jeg liker rektangler! Også synes jeg sjøl at stuebordet mitt er dritlekkert til en sånn "firkanta" sofa. Type Bono: http://hilmershus.no/default.aspx?container_id=6&container_sub_id=13 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Endelig ett seriøst innlegg! Desverre så synst eg ikkje noe om sofaen i det hele tatt, men det kan ha noe med at eg er trøtt og mest sannsynlig våkner med innfluensa i morra. Dessuten så ser den grå ut på mitt bilde, og det er ikkje akkurat min favorittfarge etter en kald og grå høst med mye regn og tåke. Den ligna på en Ikea sofa, og eg _hater_ Ikea! Kjøp heller en Italiensk håndlagd, snerten liten sak. Den ser absolutt ikke ut som en billig IKEA-sofa! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 På oppfordring fra Prust, så har jeg bestemt meg for å svare deg ;-) Jeg synes sofaen er lekker!! Problemet er at den kanskje er liten for en familie? Hvis dere da ikke har flere sofaer? Den er kjempelang. 333 cm. Tror det var en av de lengste de hadde. Men jo jeg skal kjøpe en ny stol også og så har jeg tenkt å kjøpe en 2-seter til vinterhagen evntuelt en gammel skuvseng med masse puter i, men det blir vel helt kræsj til sofaen det kanskje? Jeg er litt stilforvirret jeg nå Hele huset er under forandring og jeg vet ikke om jeg skal satse på bare moderne eller en blandig av gammelt (sånn jeg alltid har likt) og moderne. Huset er fra 1913 om det skulle ha noe å si. Du som har peilig, hva tror du? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Den var lekker!!!!! Men jeg har ikke peiling på interiør.... bare spør togli (jeg har sånn mor-og barn-lampe, skjønner du, i stua, til toglis forferdelse) Jeg leiter etter belysning til stua, og sikler på denne lampa: http://www.verpan.dk/products/fun+-+mother+of+pearl?ID=89 Den er SÅÅÅÅÅÅ fin, og jeg har SÅÅÅÅÅÅ lyst på den! Men den er altfor dyr. 0 Siter
morsan Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Den er kjempelang. 333 cm. Tror det var en av de lengste de hadde. Men jo jeg skal kjøpe en ny stol også og så har jeg tenkt å kjøpe en 2-seter til vinterhagen evntuelt en gammel skuvseng med masse puter i, men det blir vel helt kræsj til sofaen det kanskje? Jeg er litt stilforvirret jeg nå Hele huset er under forandring og jeg vet ikke om jeg skal satse på bare moderne eller en blandig av gammelt (sånn jeg alltid har likt) og moderne. Huset er fra 1913 om det skulle ha noe å si. Du som har peilig, hva tror du? ''men det blir vel helt kræsj'' Jeg synes det er både fint og tøft å blande litt stilarter, og at hjemmet ser ut som et _hjem_ og ikke coveret på et interiørmagasin! Så på dette punktet er jeg enig med statsministerfrua:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.