morsan Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 ''har festet sammen beina med skireimer for de skled bare fra hverandre'' Av og til er det vel litt deilig om beina sklir fra hverandre? Skireimer hørtes litt spesielt ut. *hi hi* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 det er ikke du som kjøpte den turkise og trefargede skjenken, da? ;-) *knegg* 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Å, har dere kjøpt den alt? Trodde dere planla å kjøpe....;-) Vi tråkket frem og tilbake mellom Ikea, Skeidar og A-møbler på lørdag. Vi ble lei og dro hjem uten å bestemme oss. I dag dro jeg alene og tråkket søren meg mellom Ikea, Skeidar og A-møbler i dag også. Da det viste seg at vi ikke kunne få yndlingssofaen før langt ut i januar, ble denne kjøpt litt i panikk og litt ved tanke på at prisen var ok og litt ved tanke på at den var såpass lang at mannen min kunne strekke ut sin lange ben. Var usikker, men mest av alt drittlei;o) Vel, jeg fikk kjøpt pinnekjøtt på Ikea da for tredje gang i år:o) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 ''har festet sammen beina med skireimer for de skled bare fra hverandre'' Av og til er det vel litt deilig om beina sklir fra hverandre? Skireimer hørtes litt spesielt ut. "LOL" 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 det er ikke du som kjøpte den turkise og trefargede skjenken, da? ;-) *He he* 0 Siter
frosken Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg leiter etter belysning til stua, og sikler på denne lampa: http://www.verpan.dk/products/fun+-+mother+of+pearl?ID=89 Den er SÅÅÅÅÅÅ fin, og jeg har SÅÅÅÅÅÅ lyst på den! Men den er altfor dyr. Hmmmm... Skjønner at du kan ønske noe å hive på blink på når du er sinna, men synes du ikke det vil bli en vel dyr blink? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hmmmm... Skjønner at du kan ønske noe å hive på blink på når du er sinna, men synes du ikke det vil bli en vel dyr blink? Blink? Hvem snakker om blink? Det er jo lampa mi! 0 Siter
morsan Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hmmmm... Skjønner at du kan ønske noe å hive på blink på når du er sinna, men synes du ikke det vil bli en vel dyr blink? Har du sett litt for mye på "Godnatt herr Bean"? ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Blink? Hvem snakker om blink? Det er jo lampa mi! Tror det er en fordel at du ikke har råd til å kjøpe den! 0 Siter
frosken Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Har du sett litt for mye på "Godnatt herr Bean"? ;-) Nei, har bare et tydelig inntrykk av at flyfly er ganske sinna av og til, og tenkte at hun derfor trengte noe å skyte på blink på? *uskyldig* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Tror det er en fordel at du ikke har råd til å kjøpe den! Det hadde kanskje redda jula mi. Til Flyfly fra Flyfly 0 Siter
morsan Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Nei, har bare et tydelig inntrykk av at flyfly er ganske sinna av og til, og tenkte at hun derfor trengte noe å skyte på blink på? *uskyldig* Mr Bean derimot var bare lat - istedenfor å stå opp av snega for å slukke lampa i taket, skjøt han ned pæra med pistol......;-/ 0 Siter
frosken Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Det hadde kanskje redda jula mi. Til Flyfly fra Flyfly Flyfly må i stedet kjøpe en bok i logistikk til Flyfly. Også kan hun kjøpe en om kommunikasjon til visse personer i sine omgivelser... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg leiter etter belysning til stua, og sikler på denne lampa: http://www.verpan.dk/products/fun+-+mother+of+pearl?ID=89 Den er SÅÅÅÅÅÅ fin, og jeg har SÅÅÅÅÅÅ lyst på den! Men den er altfor dyr. Beklager, men det var ikke min stil! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Det er plass til å sitte to i bredden, men ikke ligge. Vi sover aldri sammen på sofaen vi:o) Egentlig var det et panikkkjøp og ble litt usikker da jeg kom hjem. Hadde sett meg ut en annen en. Litt i samme sjangeren, men ikke så lang. Den kunne jeg ikke få før langt ut i januar og jeg var besatt på å han ny sofa NÅ) Får den på mandag:) Hvem sitter to i bredden i en sofa? ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 det er ikke du som kjøpte den turkise og trefargede skjenken, da? ;-) *Rødmer* Hysj da! ;o) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jeg likte den. Veldig min stil. Jeg gleder meg til vi skal ha ny sofa, men det blir ikke før vi skal overta resten av huset (tomannsbolig som er generasjonsbolig nå) og jeg får dobbel så stor stue *drømme* Noen fargerike puter i sofaen din, og det blir knallstiligt! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jeg leiter etter belysning til stua, og sikler på denne lampa: http://www.verpan.dk/products/fun+-+mother+of+pearl?ID=89 Den er SÅÅÅÅÅÅ fin, og jeg har SÅÅÅÅÅÅ lyst på den! Men den er altfor dyr. Jeg synes lampa var dritlekker! 0 Siter
Incubo Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Kjempefin!! Har så lyst på ny sofa selv.. er veldig kresen når det gjelder møbler kanskje.. og den du fant vil jeg ha! Har bare litt for lite penger og litt for lita stue.... :/ Den må du ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.