Gå til innhold

Vaskehjelp

Anbefalte innlegg

Gjest vaskehjelp
Skrevet

Et lite sukk fra en sliten husmor.. Ønsker meg en vaskehjelp, hvit el svart bet., samme det, bare en liten avlastning innen vasking. Vasker flere ganger i uken for å holde det sånn noenlunde, men sliter meg fordervet ut på det, i tillegg til at jeg ønsker meg mer kvalitetstid med barna.

Er det mange som har vaskehjelp? Hvor ofte "bør" denne komme, og hvor dyrt er det, sånn omtrent? klart det er store variasjoner her, men kommer en et stykke på vei med ca 2000 kr i mnd? Hvor henvender en seg for vaskehelp? Synes det er litt pinlig, har lite lyst å annonnsere i lokalavisen, føler meg udugelig som husmor viss "alle" ser at jeg ønsker hjelp til dette.

En liten kommentar setter jeg stor pris på, er en terskel å anskaffe hushjelp, vet ikke om jeg gjør dette eller bare fortsetter å "fantasere" om det, men jeg ønsker meg veldig vaskehjelp.

Grufulle setninger her, er så trøtt....

Gjest pærebrus875
Skrevet

Må du virkelig vaske så mye? Litt støv har "lov" å samle seg vet du... At man tar skitt og matsøl så fort det kommer er jeg med på, men at huset ikke ser 100% ut til enhver tid er faktisk menneskelig. Mulig det hjelper å slappe av litt?

Bare en tanke fra meg, ønsker deg lykke til med hushjelpjakt om du finner ut at du vil gå for det :)

Skrevet

Ikke vær så hard mot deg selv. Hvis du bruker så mye tid på å vaske som det virker som om du gjør så ville jeg enten firt på kravene eller skaffet vaskehjelp. Jeg tror hver fjortende dag er vanlig, men husk at du må rydde opp før vaskehjelpen kommer. De rydder nemlig ikke.

Skrevet

Vaskehjelp redder husfreden hos oss. Vi jobber begge mye, og har to små barn.

Hadde tidligere annenhver uke, nå har vi hver, og bruker vel ca. 2000 i måneden på det. Vel verd pengene - for oss.

Skrevet

Vaskehjelpen har reddet både husfreden og ekteskapet hos oss! Vi betaler 2400 kr i måneden, men vi har stort hus. Tipper du kommer langt med 2000.

Jeg har ingen husmorstolthet jeg, så det koster med null og nix å ha vaskehjelp. Jeg har aldri tenkt at selvfølelsen min sitter i gulvkluten! Jeg har stolthet som arbeidstager, som mor, som ektefelle, men som "vaskende husmor"? Ingenting!

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...