Jølsen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Da kryper jeg opp i bananetuiet mitt og prøver å få meg en god natts søvn. Ønsker dere alle en riktig god natt og mange søte drømmer. Håper alle deres ønsker går i oppfyllelse og at lykken skal innhente dere på søvnens vide landevei :-) Husk å pusse tenner før dere legger dere, og slå av alt lyset! *småløper over dørterskelen med lodotter overalt* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Skal du legge deg no alt? Du har jo nett kommet! Feber du og? Sov godt da, og hils til Jon Blund. :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Skal du legge deg no alt? Du har jo nett kommet! Feber du og? Sov godt da, og hils til Jon Blund. :-) Vi er ikke lenger på talefot, Jon Blund og jeg. Var på fest hos han for et par år siden, og etter det satte vi en strek. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Vi er ikke lenger på talefot, Jon Blund og jeg. Var på fest hos han for et par år siden, og etter det satte vi en strek. Hehe, du skriver en del festlig i mellom. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Vi er ikke lenger på talefot, Jon Blund og jeg. Var på fest hos han for et par år siden, og etter det satte vi en strek. Det var trist å høre at du kom på kant med selveste Jon Blund. Satte dere en "Blå Strek" eller? Ps! Eg ser du ikkje har kommentert sofaen til "Wita" !? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3724269 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.