Lillemus Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Egentlig er jeg stum. http://www.tvnorge.no/programportaler/norges_herligste_menneske/norges_herligste_menneske Hva får en voksen mann til å gå med bukser som er så thighte at de ser ut til å være sprayet på? Nei, da heller min smått sidrumpa kjære! ) Men jeg må innrømme at Bård Ylvisåker er kjekk ass... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Bård Ylvisaker kjekk? Si meg, var det ikke du som for kort tid siden kalte Joaquin Phoenix for ei glatt barnerumpe? Hva blir vel noenogtjueåringen Ylvisaker i forhold da - et foster? ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Bård Ylvisaker kjekk? Si meg, var det ikke du som for kort tid siden kalte Joaquin Phoenix for ei glatt barnerumpe? Hva blir vel noenogtjueåringen Ylvisaker i forhold da - et foster? ;o) *knegg* Lillemus er forvirret, og nærmer seg 40-årskrisa. Dette var utslag nr 1. OMG, hva har vi i vente, nu då?! ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1195511606' post='3724378] *knegg* Lillemus er forvirret, og nærmer seg 40-årskrisa. Dette var utslag nr 1. OMG, hva har vi i vente, nu då?! ;o) Ja, dette blir spennende fremover! *dukker* ;oD 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Bård, er det den yngste eller eldste? Vi skal se dem på Edderkoppen om et par uker. Gleder meg vilt! Jeg synes de er SÅ morsomme! Tightsmannen var....tja, hva kan man si til sånt Men jeg ble dødsimponert over Ylvis - gutta! De møtte folk med stor varme og respekt, og virker sosialt kjempesmarte, rett og slett. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Det var så mange bra karakterer i det programmet der!! Jeg satt alene og så på - og lo godt flere ganger 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Huff ja har du sett på maken? Vi har truffet på han på senteret,og ja, folk snur seg og mister fokus på det de holdt på med kan man si. Jeg synes begge brødrene er søte jeg 0 Siter
Sofline Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Tja... han vekker i hvert fall oppmerksomhet. Men jeg ville heller hatt en mann som brukte penger på digre høytalere enn på hauger av tights. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Synes nå den mørke er kjekkest jeg da ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Bård Ylvisaker kjekk? Si meg, var det ikke du som for kort tid siden kalte Joaquin Phoenix for ei glatt barnerumpe? Hva blir vel noenogtjueåringen Ylvisaker i forhold da - et foster? ;o) Jeg visste den der ville komme... ) Men han _er_ søt! Begge brødrene er forøvrig herlige, skal tro om det går an å stemme på dem? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Bård, er det den yngste eller eldste? Vi skal se dem på Edderkoppen om et par uker. Gleder meg vilt! Jeg synes de er SÅ morsomme! Tightsmannen var....tja, hva kan man si til sånt Men jeg ble dødsimponert over Ylvis - gutta! De møtte folk med stor varme og respekt, og virker sosialt kjempesmarte, rett og slett. Bård er den lyse. Jeg så dem i Olavshallen for 4 år siden og lo så jeg grein fra teppet gikk opp til forestillingen var slutt! Noe av det morsomte jeg noen gang har sett! ) 0 Siter
Gjest mokis Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Huff ja har du sett på maken? Vi har truffet på han på senteret,og ja, folk snur seg og mister fokus på det de holdt på med kan man si. Jeg synes begge brødrene er søte jeg Er dette fyren det var laget gruppe for på facebook? En lærer (?) på sørlandet? 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Er dette fyren det var laget gruppe for på facebook? En lærer (?) på sørlandet? Jeg vet ikke om han var lærer, men han fikk godt over 5000 tilhengere på kort tid på facebook før siden ble stoppet/lagt ned. Mange reagerte på den som ren mobbing eller noe tror jeg. Han er fra kristiansand ja. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Hvem av dem er Bård? De er ganske kjekke begge to synes jeg.. ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Hvem av dem er Bård? De er ganske kjekke begge to synes jeg.. ;-) http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00155/ylvis2_460_155853b.jpg Han til høyre er Bård. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.