Gå til innhold

Norges herligste - thightsmannen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Bård Ylvisaker kjekk? Si meg, var det ikke du som for kort tid siden kalte Joaquin Phoenix for ei glatt barnerumpe? Hva blir vel noenogtjueåringen Ylvisaker i forhold da - et foster?

;o)

Skrevet

Bård Ylvisaker kjekk? Si meg, var det ikke du som for kort tid siden kalte Joaquin Phoenix for ei glatt barnerumpe? Hva blir vel noenogtjueåringen Ylvisaker i forhold da - et foster?

;o)

*knegg* Lillemus er forvirret, og nærmer seg 40-årskrisa. Dette var utslag nr 1. OMG, hva har vi i vente, nu då?! ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195511606' post='3724378]

*knegg* Lillemus er forvirret, og nærmer seg 40-årskrisa. Dette var utslag nr 1. OMG, hva har vi i vente, nu då?! ;o)

Ja, dette blir spennende fremover!

*dukker*

;oD

tzatziki1365380058
Skrevet

Bård, er det den yngste eller eldste? Vi skal se dem på Edderkoppen om et par uker. Gleder meg vilt! Jeg synes de er SÅ morsomme!

Tightsmannen var....tja, hva kan man si til sånt ;) Men jeg ble dødsimponert over Ylvis - gutta! De møtte folk med stor varme og respekt, og virker sosialt kjempesmarte, rett og slett.

Persille1365381127
Skrevet

Det var så mange bra karakterer i det programmet der!! Jeg satt alene og så på - og lo godt flere ganger :)

Annonse

Skrevet

Huff ja har du sett på maken? :) Vi har truffet på han på senteret,og ja, folk snur seg og mister fokus på det de holdt på med kan man si.

Jeg synes begge brødrene er søte jeg :)

Skrevet

Tja... han vekker i hvert fall oppmerksomhet. Men jeg ville heller hatt en mann som brukte penger på digre høytalere enn på hauger av tights.

Skrevet

;o)

Jeg visste den der ville komme... :o) Men han _er_ søt! Begge brødrene er forøvrig herlige, skal tro om det går an å stemme på dem?

Skrevet

Bård, er det den yngste eller eldste? Vi skal se dem på Edderkoppen om et par uker. Gleder meg vilt! Jeg synes de er SÅ morsomme!

Tightsmannen var....tja, hva kan man si til sånt ;) Men jeg ble dødsimponert over Ylvis - gutta! De møtte folk med stor varme og respekt, og virker sosialt kjempesmarte, rett og slett.

Bård er den lyse. Jeg så dem i Olavshallen for 4 år siden og lo så jeg grein fra teppet gikk opp til forestillingen var slutt! Noe av det morsomte jeg noen gang har sett! :o)

Skrevet

Huff ja har du sett på maken? :) Vi har truffet på han på senteret,og ja, folk snur seg og mister fokus på det de holdt på med kan man si.

Jeg synes begge brødrene er søte jeg :)

Er dette fyren det var laget gruppe for på facebook? En lærer (?) på sørlandet?

Skrevet

Er dette fyren det var laget gruppe for på facebook? En lærer (?) på sørlandet?

Jeg vet ikke om han var lærer, men han fikk godt over 5000 tilhengere på kort tid på facebook før siden ble stoppet/lagt ned. Mange reagerte på den som ren mobbing eller noe tror jeg. Han er fra kristiansand ja.

Annonse

Skrevet

Hvem av dem er Bård? De er ganske kjekke begge to synes jeg.. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...