Orio Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kan jeg få en ny sjanse til å starte et nytt og bedre liv i dag? Og til å starte med å tenke gjennom og prøve å finne ut hvordan jeg skal få det til? Det forrige forsøket gikk jo i vasken. Det burde jeg ha visst, det er aldri særlig vellykket å legge til fem nye ting når jeg ikke lenger klarer å følge opp de faste. :- ) Men en ting har jeg i hvert fall klart; jeg har gått tur som planlagt. (Men ikke alene.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Men da har du jo klart å komme i gang. Ta og nyt de små seierene :-) Siden du tydligvis er vandt med å se for mye på nederlagene, sett deg små mål som det er mulig for deg å klare. Etterhvert som du da får flere seiere, kan du øke innsatsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Selvføleglig får du en ny sjanse! ) Du er på god vei alt - du har vært ute og gått tur i dag! Ta det pent og rolig, ikke mange nye forsetter på en gang, da er det så lett å sprekke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Siden hver dag er en ny dag i livet ditt så blir det du som bestemmer om du skal gjøre det samme som før eller noe annet :-) Har lest litt om hvordan det gikk forige gang, det syns du ikke gikk så bra. Men det gikk ikke fullgalt heller syns nå jeg! Lag deg en tabell, der du skriver ned ting som du skal/skal ikke gjøre. Så setter du på ett smilemerke e.l. dersom du når ett bestemt antall til lørdagen unner du deg noe du har virkelig lyst på. Og husk at det går fint an å f.eks vaske hus i stedet for å gå tur. Det kan fint være ett punkt på lista. Det samme gjelder å drikke en bestemt mengde vann. Dersom du vil kan du jo ta bort merker dersom du bryter regler, f.eks drikker brus eller spiser godteri. Tror du er på god veg, du må bare ikke være for streng med deg selv! :-) Håper dagen i dag har gått fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det er bare å fortsette! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.