Gå til innhold

streik i Paris?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott!

Må ta avgjørelsen om vi skal reise eller ei i løpet av morgendagen. Flyet går 0650 torsdags morgen.

Slik det er nå: Metroen går, men omtrent 1/4 så mange tog som normalt. Dermed er det stappfullt og tilnærmet umulig å bruke. A og B linjen går også, men samme situasjonen der. Busser går som vanlig, men jeg ser for meg at de også er ganske fulle.

Jeg vet ikke om bruk av taxi er en mulighet, men der er det ca. en times ventetid i gjennomsnitt og trafikken er selvfølgelig tettere enn når kollektivtransport er tilgjengelig.

Jeg poster til deg i morgen, når jeg har fått de franske websidene oversatt igjen, de vet sikkert mer da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291522-streik-i-paris/#findComment-2342508
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...