Gjest Ikke nå nei Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jeg har fått en hemoride, men jeg tør ikke gå på apoteket og spørre etter hemoridekrem. Blandt hvilke saker ligger hemoridekremene? 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Bare si at du skal bruke den under øyene Det skal være en del kjendiser som bruker det for å dempe hevelser under øyene. Ikke tenk på hva som er flaut, bry deg mere om det som er vondt....... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Hvis du ikke tørr gå på apoteket er det et godt og virkningsfullt kjerringråd å bruke honning. Bruker på samme måte som salven/kremen du kjøper på apoteket. 0 Siter
Gjest Ikke nå nei Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Bare si at du skal bruke den under øyene Det skal være en del kjendiser som bruker det for å dempe hevelser under øyene. Ikke tenk på hva som er flaut, bry deg mere om det som er vondt....... Ja huff, tenkte en stund på om jeg skulle si den var til svigermor, men ville vel blitt gjennomskuet:) Jeg får mannne meg opp. 0 Siter
Gjest Ikke nå nei Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Hvis du ikke tørr gå på apoteket er det et godt og virkningsfullt kjerringråd å bruke honning. Bruker på samme måte som salven/kremen du kjøper på apoteket. Takk for tips! 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Ja huff, tenkte en stund på om jeg skulle si den var til svigermor, men ville vel blitt gjennomskuet:) Jeg får mannne meg opp. Ser du fikk tips om honning. Det har jeg faktisk lest om jeg også. Prøv det først kanskje... Så du vil legge det over på andre du ja hehe 0 Siter
Mirabell Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Vet ikke sikkert hvor det står, men sjekk i hyllen for "intimpleie" og hyllen for "diverse legemidler". 0 Siter
Gjest Ikke nå nei Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Vet ikke sikkert hvor det står, men sjekk i hyllen for "intimpleie" og hyllen for "diverse legemidler". Tusen takk:) 0 Siter
Incubo Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Ikke tenk på at det er pinlig..de folkene selger jo hemoroidekrem i hytt og pine;) Eksen min synes det var litt pinlig den gangen han var å kjøpte graviditetstest og kondomer samtidig på apoteket.. Og en gang stikkpiller for underlivssopp til meg..og dama der spurte han om han visste at han ikke trengte noe stikkpille oppi der.. Hva vi jenter får gutta til å ordne for oss;) 0 Siter
Gjest Ikke nå nei. Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Ikke tenk på at det er pinlig..de folkene selger jo hemoroidekrem i hytt og pine;) Eksen min synes det var litt pinlig den gangen han var å kjøpte graviditetstest og kondomer samtidig på apoteket.. Og en gang stikkpiller for underlivssopp til meg..og dama der spurte han om han visste at han ikke trengte noe stikkpille oppi der.. Hva vi jenter får gutta til å ordne for oss;) Canesten, graviditetstest og kondomer er ikke noe problem, men heroidekrem..... Jeg er mest redd for at det skal være andre kunder til stede. - Jeg skal ha en heroidekrem jeg;o) *Øve seg* 0 Siter
Incubo Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Canesten, graviditetstest og kondomer er ikke noe problem, men heroidekrem..... Jeg er mest redd for at det skal være andre kunder til stede. - Jeg skal ha en heroidekrem jeg;o) *Øve seg* Hehe.. sånne ting skal vel være litt pinlig..men tar noen minutter så er det over.. Du har ikke en kjæreste du kan lure til å handle for deg? Hehe. "Siden du først skal til byen så kan du kanskje stikke innom apoteket å hente noe for meg? Flaut? Nææh..må du slutte å tulle..sånt er jo helt normalt!" 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Canesten, graviditetstest og kondomer er ikke noe problem, men heroidekrem..... Jeg er mest redd for at det skal være andre kunder til stede. - Jeg skal ha en heroidekrem jeg;o) *Øve seg* Mange eldre bryr seg lite om hvem som hører på. Det kan virke som det går sport i å feile det verste. Hører dem på legekontoret best, der de legger ut om hemorider og alskens problemer Så om du ikke våger deg inn på apoteket, stopp en eldre dame å hør om ho kan gjøre deg en tjeneste. Er ganske sikker på at ho da sier temmelig høyt til apotekeren hva hun skal ha hehe 0 Siter
Cinthia Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Legemiddelet heter Scheriproct. Litt bedre å be om "Scheriproct", enn om "hemmoroidekrem" Så om du ikke finner det, så kan du jo spørre om det. 0 Siter
Gjest Ikke nå nei Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Mange eldre bryr seg lite om hvem som hører på. Det kan virke som det går sport i å feile det verste. Hører dem på legekontoret best, der de legger ut om hemorider og alskens problemer Så om du ikke våger deg inn på apoteket, stopp en eldre dame å hør om ho kan gjøre deg en tjeneste. Er ganske sikker på at ho da sier temmelig høyt til apotekeren hva hun skal ha hehe Jeg kan fortelle deg hvordam det gikk. Jeg sto og kikket i intimhyllene og det kommer en ung mann og spør om han kan hjelpe meg. Jeg sa: Jeg vet ikke helt om jeg tør si hva jeg skal ha, men jeg skal altså ha en hemoridekrem:) Han var proff og fant det med en gang uten å trekke på smilebåndet:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jeg kan fortelle deg hvordam det gikk. Jeg sto og kikket i intimhyllene og det kommer en ung mann og spør om han kan hjelpe meg. Jeg sa: Jeg vet ikke helt om jeg tør si hva jeg skal ha, men jeg skal altså ha en hemoridekrem:) Han var proff og fant det med en gang uten å trekke på smilebåndet:) Og du la virkelig ikke merke til at han lå over disken og vrei seg i latter idet du gikk ut av døra? 0 Siter
Gjest Ikke nå nei Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Og du la virkelig ikke merke til at han lå over disken og vrei seg i latter idet du gikk ut av døra? He he, joda jeg tenke på det skjønner du at det var det han kom til å gjøre;o) Men samme det, når er det gjort ihvertfall:) 0 Siter
Gjest Dunga Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Ta med en lapp det står du trenger hemroidekrem på og lever. 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jeg kan fortelle deg hvordam det gikk. Jeg sto og kikket i intimhyllene og det kommer en ung mann og spør om han kan hjelpe meg. Jeg sa: Jeg vet ikke helt om jeg tør si hva jeg skal ha, men jeg skal altså ha en hemoridekrem:) Han var proff og fant det med en gang uten å trekke på smilebåndet:) hehe, ja så enkelt De enkle er ofte det beste vet du Takk for info! 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Canesten, graviditetstest og kondomer er ikke noe problem, men heroidekrem..... Jeg er mest redd for at det skal være andre kunder til stede. - Jeg skal ha en heroidekrem jeg;o) *Øve seg* Ikke noe problem - hemoridekrem er det nye in-produkter mot rynker, så det er bare å se litt"in" ut:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Unnskyld - hvor gammel er du, egentlig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.