Gå til innhold

Sminketips - øyenskygge ?

Anbefalte innlegg

Gjest sminkenybegynner

Noen som kan hjelpe meg med noen sminketips? Hvordan jeg skal legge på øyenskygge, og hvordan lage pene sotede øyer? Synes øynene mine blir så små og rare om jeg har på noe særlig rundt dem jeg. Ganske små, tette øyer. Noen som har tips, evt linke til trinn for trinn bilde guide?

Blir eyelinere ol tørre og dårlige hvis de blir gamle? Hva med øyenskygge?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291554-sminketips-%C3%B8yenskygge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å forklare hvordan man sminker synes jeg..og alle er så forskjellige, og sminker også så forskjellig.

Når jeg går litt lei av min vanlige "sminkerutine" finner jeg en masse ny inspirasjon på nett.

En plass som er veldig grei, er faktisk youtube..der kan du søke på make-up ol. ord..og så får du SE hvordan man gjør det. Mye enklere det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...