Gå til innhold

Bonderomantikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får helt "nella" av Svein. For en rar dott! ;oD Snakker så tilgjort og skal være så ..ah... vet ikke hva jeg skal si. Kliner han til med hun Rigmor, for deretter og velge hun andre?

Lurer på hva som skjer. Må innrømme at jeg rødmer av denne serien, men bare _må_ se allikevel. *s*

Anders er en gromkar! Hadde jeg vært 10 år eldre og singel, hadde han vært min type mannfolk *hehe*

Noen meninger om serien? :)

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

23

• morsan

19

• mariaflyfly

7

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva er "nella"? Er det det samme som "fnatt"?

Jepp ;o) Frosken, trodde du hadde videregående kurs i trøndersk, jeg?! *s*

Skrevet

Hehehe, av det lille jeg har sett av serien, synes jeg han derre Anders er en skikkelig slesk faen. ;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195578395' post='3724883]

Jepp ;o) Frosken, trodde du hadde videregående kurs i trøndersk, jeg?! *s*

Ja, jeg har jo egentlig vært gjennom det, men det begynner å bli en stund siden. Kanskje dere har tilført språket et nytt ord det siste året?

Har forøvrig aldri helt kommet over da jeg drev og trøstet en unge med at det ikke gjorde noe at hun var skitten da hun sa at hun var "sopin".

Skrevet

Hæ? Anders en gromkar? Nå skal jeg la være å kommentere hans ytre, men den mannen virker så glatt at det er helt umulig å få grep om hvem han er. Jeg begriper ikke at damene er villige til å gjøre alt de gjør for å kapre ham. Det må være millionene hans som lokker, jeg kan ikke skjønne annet.

Skrevet

Ja, jeg har jo egentlig vært gjennom det, men det begynner å bli en stund siden. Kanskje dere har tilført språket et nytt ord det siste året?

Har forøvrig aldri helt kommet over da jeg drev og trøstet en unge med at det ikke gjorde noe at hun var skitten da hun sa at hun var "sopin".

*skrattler* hihihihihihihihihhihiihihihihhihihihih

Stakkars barn, håper ungen har fått mat nå, da *s*

Skrevet

''Anders er en gromkar! Hadde jeg vært 10 år eldre og singel, hadde han vært min type mannfolk *hehe*''

Du fleiper nå, sant!? *Vantro* Han er nok så langt fra min type mannfolk som det er mulig å komme! Skjønt, jeg har ikke sett annet enn små klipp av programmene denne runden...

Skrevet

Hehehe, av det lille jeg har sett av serien, synes jeg han derre Anders er en skikkelig slesk faen. ;)

Hvorfor det? *har jeg oversett noe*

Skrevet

Hæ? Anders en gromkar? Nå skal jeg la være å kommentere hans ytre, men den mannen virker så glatt at det er helt umulig å få grep om hvem han er. Jeg begriper ikke at damene er villige til å gjøre alt de gjør for å kapre ham. Det må være millionene hans som lokker, jeg kan ikke skjønne annet.

Han skulle blitt piska rundt slik at han hadde mista 40 kg, men er han ikke real, da?

Skrevet

''Anders er en gromkar! Hadde jeg vært 10 år eldre og singel, hadde han vært min type mannfolk *hehe*''

Du fleiper nå, sant!? *Vantro* Han er nok så langt fra min type mannfolk som det er mulig å komme! Skjønt, jeg har ikke sett annet enn små klipp av programmene denne runden...

Av de 4 bøndene i denne serien, er han på gullplassen. Han virker _hyggelig_! *hehe* Det er hans mest brukte ord ;o)

Skrevet

Jeg har fått med meg at sopijnn ikke er et normalt trøndersk ord, men noe de sier i nord-trøndelag. ;)

Skrevet

Jeg har fått med meg at sopijnn ikke er et normalt trøndersk ord, men noe de sier i nord-trøndelag. ;)

Vet ikke helt om nord-trønderne er enige i at de ikke er "normale trøndere"...

Skrevet

*lol*

Skrevet

Sopin med -in-ending er "inant" ja, altså fra nord-trøndelag. Sopen med en-ending er fra sør-trøndelag, i alle fall sa vi det like nord for Trondheimsfjorden. :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195579250' post='3724907]

Han skulle blitt piska rundt slik at han hadde mista 40 kg, men er han ikke real, da?

Så real at det virker direkte påtatt. Det _må_ være millionene. Det bare må.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195579172' post='3724905]

Hvorfor det? *har jeg oversett noe*

Som jeg sa, har ikke fulgt med på serien. Men det må være den småsleske, selvsikre latteren kombinert med orden "hyggelig" i annenhver setning. Utseendemessig er han heller ikke noe fruktfat i mine øyne. Det eneste jeg kunne evt likt er formuen hans. Det er åpenbart at fyren er shit loaded.

Skrevet

Jeg skulle bare være PK og unngå å bruke ordet "bønder". :P

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195579363' post='3724909]

Av de 4 bøndene i denne serien, er han på gullplassen. Han virker _hyggelig_! *hehe* Det er hans mest brukte ord ;o)

Han virker veldig hyggelig, men også veldig gammel. Jeg hadde nesten mer forventet at moren min skulle synes han er en godbit enn en i min generasjon, enda han bare er året elder enn husbonden!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...