Gå til innhold

Bonderomantikk

Anbefalte innlegg

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 20.11.2007 den 17.34):

Som jeg sa, har ikke fulgt med på serien. Men det må være den småsleske, selvsikre latteren kombinert med orden "hyggelig" i annenhver setning. Utseendemessig er han heller ikke noe fruktfat i mine øyne. Det eneste jeg kunne evt likt er formuen hans. Det er åpenbart at fyren er shit loaded.

''Det eneste jeg kunne evt likt er formuen hans.''

Ett sekund trodde jeg du skreve 'formene'! *sjokk* ;-)

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

23

• morsan

19

• mariaflyfly

7

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet
  tonie skrev (På 20.11.2007 den 17.32):

Så real at det virker direkte påtatt. Det _må_ være millionene. Det bare må.

Har ikke fått med meg millionene, heller jeg. Men det virker helt klart som at han har det på stell, ja :)

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 20.11.2007 den 17.34):

Som jeg sa, har ikke fulgt med på serien. Men det må være den småsleske, selvsikre latteren kombinert med orden "hyggelig" i annenhver setning. Utseendemessig er han heller ikke noe fruktfat i mine øyne. Det eneste jeg kunne evt likt er formuen hans. Det er åpenbart at fyren er shit loaded.

Han har nok finansene i orden, ok, men det er da ikke negativt?! ;o)

Skrevet
  morsan skrev (På 20.11.2007 den 18.19):

Han virker veldig hyggelig, men også veldig gammel. Jeg hadde nesten mer forventet at moren min skulle synes han er en godbit enn en i min generasjon, enda han bare er året elder enn husbonden!

Hvilket år et morsan født, da? Lotte er født i 1975.

Skrevet
  morsan skrev (På 20.11.2007 den 18.21):

''Det eneste jeg kunne evt likt er formuen hans.''

Ett sekund trodde jeg du skreve 'formene'! *sjokk* ;-)

*hæhæhæhæhæhæhææ* Datt i gulvet, og krabber opp på plass igjen...

Skrevet
  Lillemus skrev (På 20.11.2007 den 17.31):

Sopin med -in-ending er "inant" ja, altså fra nord-trøndelag. Sopen med en-ending er fra sør-trøndelag, i alle fall sa vi det like nord for Trondheimsfjorden. :o)

..og soppen og snoppen er snabelen til mannen ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195584373' post='3724996]

Jeg visste du var yngre enn meg (i hvertfall i antall år!! *he he). desto verre at du synes Anders er noe særlig! ;-)

Jeg er 9 år eldre enn degt, og Anders er derfor 6 åpr eldre enn meg - så rent aldersmessig kunne han ha passet. men som sagt: Hadde tenkt at det mer hadde vært noe for moren min på 64 år enn for meg;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195584305' post='3724995]

Han har nok finansene i orden, ok, men det er da ikke negativt?! ;o)

På ingen måte! Men som sagt - det er det eneste jeg ser på som sjarmerende hos ham. :)

Skrevet
  morsan skrev (På 20.11.2007 den 19.04):

Jeg visste du var yngre enn meg (i hvertfall i antall år!! *he he). desto verre at du synes Anders er noe særlig! ;-)

Jeg er 9 år eldre enn degt, og Anders er derfor 6 åpr eldre enn meg - så rent aldersmessig kunne han ha passet. men som sagt: Hadde tenkt at det mer hadde vært noe for moren min på 64 år enn for meg;-)

Jeg sa jo "om jeg hadde vært 10 år eldre.." da.

Når det er sagt, så de mannen min året eldre enn meg, og jeg har aldri falt for noen gammelkaill ;o)

Får helt spader av å se Svein *øh*

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 20.11.2007 den 19.27):

På ingen måte! Men som sagt - det er det eneste jeg ser på som sjarmerende hos ham. :)

Ok, men han virker *hyggelig* :)

Sånn utseendemessig, så faller jeg for barske veltrente kropper, mørkblonde sådanne ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195586982' post='3725032]

Når det er sagt, så de mannen min året eldre enn meg, og jeg har aldri falt for noen gammelkaill ;o)

Svein er skikkelig satt, men virker snill, da. Men han er jo ikke helt ung lenger, og har kanskje vært singel lenge?? (fikk ikke med meg introen om han)

Da er det verre med han yngste - han er ung men likevel gube - DET er verre!!

Skrevet
  morsan skrev (På 20.11.2007 den 19.32):

Svein er skikkelig satt, men virker snill, da. Men han er jo ikke helt ung lenger, og har kanskje vært singel lenge?? (fikk ikke med meg introen om han)

Da er det verre med han yngste - han er ung men likevel gube - DET er verre!!

HELT enig! Han er 70 år i toppen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195586982' post='3725032]

''Jeg sa jo "om jeg hadde vært 10 år eldre.." da.''

Men det er jo det jeg mener! :-) Jeg er ca 10 år eldre, men _likevel_ synes jeg han er altfor gammelmodig! Jeg ville tenkt "om jeg hadde vært TJUE år eldre"!! ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195584373' post='3724996]

Å kjære noen. jeg trodde minst du måtte være født i -55. I mine øyne er han en eldre herre:) Hvor gammel er han, egentlig?

Skrevet
  tonie skrev (På 20.11.2007 den 19.38):

Å kjære noen. jeg trodde minst du måtte være født i -55. I mine øyne er han en eldre herre:) Hvor gammel er han, egentlig?

Han er BARE 47!

Ganske sjokkerende - hadde trodd han minst 10 år eldre.......

Skrevet

Tipping akkurat nå:

Svein + Rigmor

Anders + Christin

yngstemann + rogalending (men synes han brude ta hun mørke med lua)

Ole Jacob + Ida Marie, selv om jeg hadde håpet på Bettina....

Skrevet
  morsan skrev (På 20.11.2007 den 19.41):

Han er BARE 47!

Hva...? Oi, det trodde jammen jeg også. Huff, det var helbom gitt. Jaja, det kan være vanskelig å gjette menneskers alder.

Skrevet
  morsan skrev (På 20.11.2007 den 19.41):

Han er BARE 47!

Jøss, jeg trodde han var godt over 50!

Skrevet
  tonie skrev (På 20.11.2007 den 19.49):

Hva...? Oi, det trodde jammen jeg også. Huff, det var helbom gitt. Jaja, det kan være vanskelig å gjette menneskers alder.

Men det er forskjell på folk. Bare ta som eksempel at Pierce Brosnan og Jan Simonsen er like gamle! ;-)

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/44/443/443246/simonsensak2.jpg

http://images.askmen.com/galleries/men/pierce-brosnan/pictures/pierce-brosnan-picture-1.jpg

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 20.11.2007 den 19.55):

Jøss, jeg trodde han var godt over 50!

Enig - ikke bare utseendemessig men også i oppførsel og språk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...