Gå til innhold

Bonderomantikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jeg sa jo "om jeg hadde vært 10 år eldre.." da.''

Men det er jo det jeg mener! :-) Jeg er ca 10 år eldre, men _likevel_ synes jeg han er altfor gammelmodig! Jeg ville tenkt "om jeg hadde vært TJUE år eldre"!! ;-)

;p

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

23

• morsan

19

• mariaflyfly

7

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å kjære noen. jeg trodde minst du måtte være født i -55. I mine øyne er han en eldre herre:) Hvor gammel er han, egentlig?

:I

Skrevet

Tipping akkurat nå:

Svein + Rigmor

Anders + Christin

yngstemann + rogalending (men synes han brude ta hun mørke med lua)

Ole Jacob + Ida Marie, selv om jeg hadde håpet på Bettina....

Enig

Skrevet

Men det er forskjell på folk. Bare ta som eksempel at Pierce Brosnan og Jan Simonsen er like gamle! ;-)

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/44/443/443246/simonsensak2.jpg

http://images.askmen.com/galleries/men/pierce-brosnan/pictures/pierce-brosnan-picture-1.jpg

Ja, det er ganske utrolig. En bekjent av meg er født samme dag og samme år som Sharon Stone, men de kunne gått for å være mor og datter. Selv ser jeg jo latterlig ung ut da, såklart;)

Men altså, det er helt klart ikke bare utseendet som avgjør. En satt og gammelmodig væremåte kan legge til ganske mange år.

Skrevet

Ja, det er ganske utrolig. En bekjent av meg er født samme dag og samme år som Sharon Stone, men de kunne gått for å være mor og datter. Selv ser jeg jo latterlig ung ut da, såklart;)

Men altså, det er helt klart ikke bare utseendet som avgjør. En satt og gammelmodig væremåte kan legge til ganske mange år.

''En satt og gammelmodig væremåte kan legge til ganske mange år.''

110% enig, og Anders i Bonderomantikk har det også;-)

Skrevet

Han er BARE 47!

Ganske sjokkerende - hadde trodd han minst 10 år eldre.......

''Han er BARE 47!''

Eg er BARE 46!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195579363' post='3724909]

Av de 4 bøndene i denne serien, er han på gullplassen. Han virker _hyggelig_! *hehe* Det er hans mest brukte ord ;o)

Helt enig med deg. Han er god! Mest fordi han minner meg om pappa. :)

Skrevet

Svein er en veldig følelsesmann :) Jeg trodde han hadde hatt hjertebank pga rigmor jeg, men men nå får vi se hva han velger :)

Anders og kristin (var det navnet?) blir nok et par. Så tror jeg thorleif velger ho mørke. Ser ut som de har fått mest tid sammen, snodig...

Er så dum med navn for tiden, men han siste da, han velger ho lille som han hadde bryting med tror jeg. Ho virker veldig dyp. Man kan nesten føle at ho har det litt vondt uten å vite. Merkelig men.......

Skrevet

Svein er en veldig følelsesmann :) Jeg trodde han hadde hatt hjertebank pga rigmor jeg, men men nå får vi se hva han velger :)

Anders og kristin (var det navnet?) blir nok et par. Så tror jeg thorleif velger ho mørke. Ser ut som de har fått mest tid sammen, snodig...

Er så dum med navn for tiden, men han siste da, han velger ho lille som han hadde bryting med tror jeg. Ho virker veldig dyp. Man kan nesten føle at ho har det litt vondt uten å vite. Merkelig men.......

''Ho virker veldig dyp. Man kan nesten føle at ho har det litt vondt uten å vite. Merkelig men.......''

Ja, men jeg synes nesten hun virker for melankolsk for han. Tror han ville passet bedre sammen med en mer livat og livsglad jente som Bettina.

Bettina bor dessuten ikke lenger unna enn at hun kan komme på dagstur, og hun er heller ikke stedbunden i form av barn .

Skrevet

''Han er BARE 47!''

Eg er BARE 46!

Hvordan ser du ut da?

Skrevet

Hvordan ser du ut da?

Eg ser yngre ut, foreløpig.

Objektivt sett! :)

Skrevet

Eg ser yngre ut, foreløpig.

Objektivt sett! :)

;-)

Jeg synes at min mann også gjør det, og han er like gammel som deg! ;-) Men hva er egentlig det "riktige" utseende på folk på en bestemt alder? Er det du som ser yngre ut eller andre som ser eldre ut?

Jf innlegg lenger nede om at Pierce Brosnan og Jan Simonsen er født samme år. Hvem har 'riktig' utseende for alderen? Kanskje noe midt-i-mellom?

Skrevet

;-)

Jeg synes at min mann også gjør det, og han er like gammel som deg! ;-) Men hva er egentlig det "riktige" utseende på folk på en bestemt alder? Er det du som ser yngre ut eller andre som ser eldre ut?

Jf innlegg lenger nede om at Pierce Brosnan og Jan Simonsen er født samme år. Hvem har 'riktig' utseende for alderen? Kanskje noe midt-i-mellom?

Det er nok eg som ser yngre ut.

Og eg har mer til felles med Pierce Brosnan enn med Jan Simonsen (og takk og pris for det!)...:)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195584422' post='3724997]

*hæhæhæhæhæhæhææ* Datt i gulvet, og krabber opp på plass igjen...

Dette var en morsom tråd! Nå lo jeg så høyt av latteren din og at du datt på golvet - at min kjære gløttet opp fra sin PC og lurte på hva som foregikk :-)

Skrevet

Og eg har mer til felles med Pierce Brosnan enn med Jan Simonsen (og takk og pris for det!)...:)

de to nevnte herrer er forresten født i 1954, så jeg håper da virkelig at du ser mer ut som Brosnan;-)

Skrevet

Dette var en morsom tråd! Nå lo jeg så høyt av latteren din og at du datt på golvet - at min kjære gløttet opp fra sin PC og lurte på hva som foregikk :-)

*he he*

Skrevet

*he he*

Skikkelig action i stua her, skjønner du: Vi sitter i toseteren (sofaen) med 15 cm mellom oss, og taster på hver vår bærbare pc...... :-P

Skrevet

''Det eneste jeg kunne evt likt er formuen hans.''

Ett sekund trodde jeg du skreve 'formene'! *sjokk* ;-)

Nei, det får da være visse grenser. ;)

Gjest hmmmmm ;o)
Skrevet

Er du høy, mørk og kjekk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...