Gå til innhold

Bonderomantikk

Anbefalte innlegg

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg følger ivrig med på serien. Jeg blir pinlig berørt mange ganger, de gjør så masse snåle ting alle sammen.

Jeg synes Svein som type er sjarmerende jeg, men det kysset i går kunne jeg ha spart meg for å se. Pinlige greier.

Anders synes jeg virkelig ikke noe om, han synes jeg ser både sleip og "ekkel" ut. Har virkelig ingen forståelse for at de damene holder til hos han, kanskje det som gjør det så fasinerende å se på?

Ole Jacob er også en merkelig type. Jeg blir frustrert bare av å se og høre på han. Han eier null bevegelser i ansiktet. Jeg har sett han smile noen få ganger, aller mest i går etter han hadde drukket for mye vin. Snål type.

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

23

• morsan

19

• mariaflyfly

7

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gurojenta
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195579363' post='3724909]

Av de 4 bøndene i denne serien, er han på gullplassen. Han virker _hyggelig_! *hehe* Det er hans mest brukte ord ;o)

''Av de 4 bøndene i denne serien, er han på gullplassen. Han virker _hyggelig_! *hehe* Det er hans mest brukte ord ;o)''

For ikke å snakke om "fantastisk". Grøss....

Skrevet

''Ho virker veldig dyp. Man kan nesten føle at ho har det litt vondt uten å vite. Merkelig men.......''

Ja, men jeg synes nesten hun virker for melankolsk for han. Tror han ville passet bedre sammen med en mer livat og livsglad jente som Bettina.

Bettina bor dessuten ikke lenger unna enn at hun kan komme på dagstur, og hun er heller ikke stedbunden i form av barn .

''men jeg synes nesten hun virker for melankolsk''

Er enig. Men jeg håper de klarer å ha en romanse da om ikke annet :)

Gjest nemmelig
Skrevet

Hæ? Anders en gromkar? Nå skal jeg la være å kommentere hans ytre, men den mannen virker så glatt at det er helt umulig å få grep om hvem han er. Jeg begriper ikke at damene er villige til å gjøre alt de gjør for å kapre ham. Det må være millionene hans som lokker, jeg kan ikke skjønne annet.

Synes han virker falsk, tilgjort og fatter ikke at de damene ikke gjennomskuer han.

Skrevet

Hvordan vet du han velger hu andre da??

Jeg vet ingenting, men gjetter at han vil ha'a Oddrun

Skrevet

''Av de 4 bøndene i denne serien, er han på gullplassen. Han virker _hyggelig_! *hehe* Det er hans mest brukte ord ;o)''

For ikke å snakke om "fantastisk". Grøss....

Sier han fantastisk også?? Det var hyggelig ;D

Skrevet

''En satt og gammelmodig væremåte kan legge til ganske mange år.''

110% enig, og Anders i Bonderomantikk har det også;-)

Hæ? Har det rabla for deg?

Det som er gammelmodig er jo Torleif (å gurimalla, bare navnet sier jo sitt...)

Skrevet

Skikkelig action i stua her, skjønner du: Vi sitter i toseteren (sofaen) med 15 cm mellom oss, og taster på hver vår bærbare pc...... :-P

En vanlig romantisk aften i prustefamilien ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195632886' post='3725314]

Sier han fantastisk også?? Det var hyggelig ;D

Ja, det setter jeg virkelig pris på! ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195633031' post='3725317]

Hæ? Har det rabla for deg?

Det som er gammelmodig er jo Torleif (å gurimalla, bare navnet sier jo sitt...)

Navnet skjemmer ingen, sang Prøysen! ;-)

Men jeg er helt enig i at Thorleif er en skikkelig gubbe, men han _ser_ ihvertfall ung ut (ennå).

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195633086' post='3725318]

En vanlig romantisk aften i prustefamilien ;o)

15 cm?

Skrevet

''Anders er en gromkar! Hadde jeg vært 10 år eldre og singel, hadde han vært min type mannfolk *hehe*''

Du fleiper nå, sant!? *Vantro* Han er nok så langt fra min type mannfolk som det er mulig å komme! Skjønt, jeg har ikke sett annet enn små klipp av programmene denne runden...

Hva liker du da? Tynne, ureflekterte gutter med dårlig humør som ikke kan lage mat? =p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195632808' post='3725312]

Jeg vet ingenting, men gjetter at han vil ha'a Oddrun

Så ikke sånn ut men :P

Skrevet

Tipping akkurat nå:

Svein + Rigmor

Anders + Christin

yngstemann + rogalending (men synes han brude ta hun mørke med lua)

Ole Jacob + Ida Marie, selv om jeg hadde håpet på Bettina....

Bettina passer ikke sammen med en bonde. Hu virker som en skikkelig byjente..

Skrevet

Bettina passer ikke sammen med en bonde. Hu virker som en skikkelig byjente..

Ja, ikke uenig i det! :-) Men litt kult at hun både har meldt seg på OG at hun ikke er så ekstremt opptatt av å vise hvor dugandes gardskjerring hun er. :-)

Og bonden hun er hos har jo vanlig jobb i byen selv, og gården ligger nærme nok Oslo til at man f eks kan benytte seg av kulturtilbudet der, så ser ikke bort fra at det kan gå like greit å bo på en gård i Lier som å bo i et bolighus i f eks Asker.

Gjest Vekten87
Skrevet

er blitt helt hekta, jeg... :)

svein bør velge hun han kyssa!. ellers så synes jeg ikke noe om han. :P han rønken mannen bør velge hun høye med fregner, samtidig som hun nesten vikret litt usikker i går. anders bør velge hun som hadde bursdag (?) hvis jeg ikke roter.. han unge med mørkt hår vil jeg at skal velge hun med lyst hår, men tror han velger hun med mørkt kort :o)

dette mener og tror jeg...

dere merker sikkert at jeg ikke har peiling på navn! hehe

Skrevet

Hva liker du da? Tynne, ureflekterte gutter med dårlig humør som ikke kan lage mat? =p

*Flirer* Jeg har verdens beste mann jeg. :o) Han er riktignok tynn, men han er forholdsvis reflektert (hva man nå egentlig legger i det?!), han kan lage mat og han er verdens beste og snilleste. Såh.

Skrevet

Nei!

Nå ser jeg for meg George Costanza i Seinfeld ;oD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...